Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote groene knop. Als je de bestelling plaatst met je e-Carnavalskleding.nl-account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen.

Wil je toch liever een medewerker spreken? Bel dan naar de klantenservice +31 (0)77 820 02 08 of e-mail ons naar info@e-carnavalskleding.nl en wij maken kosteloos uw bestelling aan.

E-mailadres: info@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Wie bezorgt mijn bestelling?

Wij werken samen met Trunkrs & PostNL. Voor alle Nederlandse en Belgische klanten wordt het pakket afgeleverd door PostNL of Trunkrs (avond levering). Voor Same day leveringen in Nederland & Vlaanderen werken wij samen met Trunkrs.

 

PostNL thuis of PostNL Servicepunt
Wanneer je tijdens het afrekenen kiest voor de verzendmethode 'PostNL' wordt je pakket afgeleverd door PostNL. Bij deze verzendmethode ontvang je ook een track & trace code, waarmee jij jouw pakketje kunt volgen vanaf het moment van verzending tot aan de levering. Deze track & trace code ontvang je per e-mail van ons zodra het het pakket bij PostNL arriveert. Hiermee kun je het pakket volgen om zo inzage te krijgen in de thuis- of servicelevering.

Trunkrs
Wanneer je tijdens het afrekenen kiest voor de verzendmethode 'Morgenavond in huis' wordt de bestelling de eerstvolgende werkdag (ma-vr) in de avond bezorgd. Je ontvangt een e-mail met de track&trace code van Trunkrs met een specifiek tijdsvenster van 30minuten. Enkele minuten voor levering ontvang je een SMS dat de chauffeur binnen enkele ogenblikken bij u zal arriveren. De verzendmethode om er zeker van te zijn dat de bestelling binnen 24uur bij u wordt afgeleverd. Let er wel op dat de producten ook de levertijd van 24uur hebben (zie de levertijd in de groene winkelwagen button per product).

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

De levertijd van jouw bestelling kun je terugvinden op de specifieke productpagina, in het winkelwagentje of bestelpagina (zie hieronder). In de groene button wordt de verwachte leverdatum weergegeven. Bij het wijzigen van aantallen kan de verwachte leverdatum ook wijzigen. Het systeem berekent automatisch de nieuwe verwachte leverdatum. Dit is de verwachte leverdatum mits de vervoerders géén vertragingen ondervinden in de uitlevering. 

Mocht je meerdere producten bestellen met verschillende levertijden, dan geldt de langste levertijd. Bestellingen worden compleet verstuurd om verzendkosten laag te houden

Verwachte leverdatum productpagina (klik op voorraad & levertijd):

Verwachte leverdatum winkelwagentje:

Verwachte leverdatum bestelpagina:

Voor 99% van de pakketten geldt de leverdatum in de groene buttons. Indien je bestelling later geleverd wordt dan de verwachte leverdatum kan e-Carnavalskleding.nl niet verantwoordelijk gehouden worden. Je bent altijd vrij om bestellingen binnen 14 dagen, zonder opgaaf van reden, retour te sturen.

Mocht je producten eerder nodig hebben? Neem dan gerust even contact op met onze klantenservice en noteer de betreffende artikelnummers of productnamen zodat onze medewerkers u direct kunnen voorzien van het juiste advies.

E-mailadres: info@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Hoe wijzig ik mijn bezorgadres?

Indien je bestelling nog niet verstuurd is of je hebt nog geen verzendbevestiging, dan is het nog mogelijk jouw adres aan te passen. Dit is enkel mogelijk door telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Alleen de persoon die besteld heeft is bevoegd voor het aanpassen van bezorgadressen. Neemt u contact op met onze klantenservice via onderstaande opties:

E-mailadres: info@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Hoe annuleer ik een bestelling?

Neemt u even contact op met de klantenservice van e-Carnavalskleding.nl. Gelieve per telefoon want annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Helaas is het annuleren van de bestelling niet meer mogelijk. U kunt het te allen tijde retourneren aan ons binnen 14 dagen na ontvangst.

E-mailadres: info@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Welke maat heb ik nodig?

Maattabel dames

MaatEUBorstTailleHeupS34-3694-10182-8993-98M36-4098-10588-9696-101L40-44102-10990-9999-103XL46-48110-113104-110108-116XXL50-52114-121105-114117-126

Maattabel heren

MaatEUBorstTailleS48-5094-10182-89M50-5298-10588-96L52-54102-10990-99XL56-58110-113104-110XXL58-60114-121105-114

Maattabel kinderen

MaatLengteLeeftijd74cm<74cm7-9 maanden80cm<80cm10-12 maanden86cm<86cm13-18 maanden92cm86-92cm1,5-2 jaar98cm93-98cm2 jaar104cm99-104cm2-3 jaar110cm105-110cm3-4 jaar116cm110-116cm4-5 jaar128cm117-128cm5-7 jaar140cm129-140cm8-10 jaar158cm141-158cm10-13 jaar164cm159-164cm14-16 jaar

Mag ik een product thuis uitproberen?

Jazeker. Je kunt de bestelling geheel thuis uitproberen. Passen is geen enkel probleem, indien er schade of vlekken zijn aangebracht aan een of enkele product(en) wordt het desbetreffende item afgekeurd. Het passen en bekijken van producten is gelijk zoals u het in een fysieke winkel ook uitvoert.

E-mailadres: info@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Is mijn product op voorraad?

Op de productpagina kun je direct zien of het product op voorraad is. Daarnaast zie je direct wat de levertijd van dit specifieke product is. Veel producten zijn direct leverbaar (maximaal 24 uur) maar enkele producten hebben een langere levertijd (maximaal 8 dagen). 

De groene button geeft de verwachte leverdatum weer per product en variant van het betreffende product. Het is namelijk mogelijk dat maat Small eerder leverbaar is dan een Medium. 

Mocht je producten eerder nodig hebben? Neem dan gerust even contact op met onze klantenservice en noteer de betreffende artikelnummers of productnamen zodat onze medewerkers u direct kunnen voorzien van het juiste advies.

E-mailadres: info@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Het product dat ik wil bestellen is in prijs gestegen, wat nu?

Ja, dat kan inderdaad gebeuren. De prijzen van onze producten kunnen maandelijks, wekelijks of zelfs dagelijks veranderen. Dit gebeurt op basis van verschillende factoren, zoals de markt- en inkoopprijs.

Kom ik in aanmerking voor korting?

Bij e-Carnavalskleding ontvang je tot wel 25% korting! Alle kortingen worden automatisch verrekend tijdens het afrekenen.OrderbedragKorting€1505%€25010%€50015%€75020%€1000 of meer25%Indien u een bestelling wil plaatsen voor een grotere groep (± 5 personen) dan raden wij u aan om ons even te bellen 077 8200208, te e-mailen info@e-carnavalskleding.nl of via ons ticketsysteem contact met ons op te nemen. Wij zullen u graag van dienst zijn en kunnen u meteen een mooie korting geven. Wij garanderen u de laagste prijs voor grotere bestellingen. De korting loopt op naarmate het bedrag van de bestelling hoger is. U krijgt bij ons standaard de laagste prijs. Mocht het elders goedkoper zijn, stuur ons de offerte en wij bieden u een scherpere prijs.

Neem snel contact met ons op om een persoonlijke aanbieding te ontvangen. Kies uit een van onderstaande contactopties om de korting te bespreken.

e-Mail | Stuur een e-mail naar info@e-carnavalskleding.nl

Chat | Klik op de roze button linksonder en start een gesprek

Whatsapp | Stuur een Whatsapp bericht naar ons nummer: +31 (0)6 496 738 24

Telefoon | Bel naar +31 (0)77 820 02 08 tijdens kantoortijden en krijg direct antwoord

De openingstijden van onze klantenservice zijn:

DagOchtendMiddagMaandag t/m vrijdag08:30 - 12:3013:30 - 16:30ZaterdagGeslotenZondagGesloten

Wat als ik een klacht wil indienen?

Heh heel vervelend, sorry, duizendmaal sorry. Klanttevredenheid is erg belangrijk voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.

Hoe nu verder?

We lossen je klacht graag op, neem even contact op met onze klantenservice. Dit kun je doen per chat, e-mail, WhatsApp of telefoon.

Ben je niet tevreden met het antwoord? Mail de customer service manager rechtstreeks via het e-mailadres: css@e-carnavalskleding.nl of stuur een brief per post naar het onderstaande adres. Wij zullen u binnen 5 werkdagen voorzien van een antwoord.

Adres:
Klachten afdeling e-Carnavalskleding.nl
Winkelveldstraat 20
5916 NX Venlo
Nederland

E-mailadres: css@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Zakelijk bestellen

Hoe vraag ik een offerte aan?

Neem contact op met e-Carnavalskleding.nl voor een offerte op maat. Je bent het snelst geholpen via mail. Mail de productlink, aantallen en je contactgegevens naar offerte@e-carnavalskleding.nl en wij sturen je zo snel mogelijk een offerte op maat. 

Liever even bellen? We zijn open van maandag tot en met donderdag van 08.30 tot 16.30 uur en vrijdag van 08.30 tot 12.30 uur.

E-mailadres: offerte@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Kan ik op rekening bestellen?

Als zakelijke klant kan je bij ons bestellingen op rekening plaatsen en achteraf betalen. Hiervoor moet je wel minimaal 1 jaar ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel. Neem contact op met e-Carnavalskleding.nl Zakelijk om een aanvraag te doen.

E-mailadres: offerte@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Krijg ik als zakelijke klant korting op mijn bestellingen?

Bij e-Carnavalskleding ontvang je tot wel 25% korting! Alle kortingen worden automatisch verrekend tijdens het afrekenen.
OrderbedragKorting€1505%€25010%€50015%€75020%€1000 of meer25%

Wij brengen graag een offerte uit. Hiervoor geldt een minimale bestelwaarde van €150 exclusief btw. In overleg zullen wij u een passende offerte opstellen. Dit kan telefonisch of per e-mail worden aangevraagd.

E-mailadres: offerte@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Kan ik via mijn inkoopsysteem bestellen?

Ja, wij bieden een hiervoor verschillende oplossingen aan. Dit maakt het mogelijk om vanuit je inkoopsysteem een bestelling te plaatsen bij e-Carnavalskleding. Hiervoor heb je een inkoop- of ERP-systeem nodig. 

Wil je een koppeling opzetten tussen je inkoopsysteem en e-Carnavalskleding.nl? Neem dan contact op met e-Carnavalskleding.nl Zakelijk.

E-mailadres: offerte@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Kan ik producten bestellen die niet op voorraad zijn?

Is het product 'tijdelijk uitverkocht'? Dat betekent dat we het product even niet op voorraad hebben. Neem contact op met de klantenservice van e-Carnavalskleding.nl. We zorgen dan dat we een passende oplossing voor u kunnen aanbieden. Vaak worden collectie vernieuwd en zijn er tal van alternatieven of vernieuwde producten die aan de wensen voldoen. Kortom er is altijd een oplossing voor een uitverkocht artikel.

E-mailadres: offerte@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Kan ik een product bestellen buiten jullie assortiment?

Dat is afhankelijk van je wensen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice bij e-Carnavalskleding.nl Zakelijk.

E-mailadres: offerte@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Kan ik producten bestellen zonder btw?

Ja dat is zeker mogelijk. U dient hiervoor wel in het bezit te zijn van een geldig BTW / VAT nummer (géén Nederlands BTW nummer) en uw onderneming kan BTW/VAT verrekenen. Wij zullen de BTW (21%) dan naar uw onderneming verleggen zodat uw aankoop vrijgesteld is van BTW. Indien u vragen heeft kunt u te allen tijde contact opnemen met de klantenservice van e-Carnavalskleding.nl.

E-mailadres: offerte@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Betalen

Kan ik achteraf betalen?

Jazeker, dat kan via de betaalmethode Klarna achteraf betalen.     

Klarna voert voor e-Carnavalskleding.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van Klarna via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Als Nederlandse consument u kunt bij e-Carnavalskleding.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van €250 als u met betaalt via Klarna.

In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden we u de volgende betaalmethode(s) aan. Betaling dient aan Klarna te worden gedaan.

U vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna. Algemene informatie over Klarna vindt u hier. Uw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.

Voor het op rekening bestellen van uw producten brengen wij additionele kosten in rekening. Het bedrag hiervan wordt berekend in het afreken proces en is afhankelijk van het orderbedrag.

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je binnen 5 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode. Heb je vragen over een (terug)betaling? Neem contact op met de klantenservice.

E-mailadres: info@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Betaling mislukt of geweigerd?

Het kan diverse redenen hebben waarom een betaling niet succesvol wordt afgerond. Mocht de bestelling niet succesvol zijn afgerekend en wenst u de betaling alsnog uit te voeren? Neem gerust even contact op met onze klantenservice en je ontvangt een persoonlijke betaallink voor het verrichten van je betaling. Zo heb je alsnog tijdig je bestelling in huis.

E-mailadres: info@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Hoe kan ik betalen?

U kiest zelf een van de volgende eenvoudige betaalmethoden tijdens de bestelprocedure in onze winkel. E-Carnavalskleding.nl werkt samen met erkend betaalprovider Mollie. Erkende betalingsmethodes zoals iDeal, Bankoverschrijving, Creditcard, PayPal & Klarna (achteraf betalen) worden aangeboden. Een overzicht van de betalingsmethodes treft u hieronder aan.

iDeal | Via de vertrouwde online omgeving van je eigen bank!

Achteraf betalen met Klarna | Betaal binnen 14 dagen na ontvangst via een digitale acceptgiro

Paypal | Veilig betalen via de vertrouwde omgeving van Paypal

Creditcard | Betaal met de creditcard van uw eigen bank (Visa, Mastercard en American Express)

Bankoverschrijving | Veilig betalen via een vertrouwde bankoverschrijving

Bancontact/MisterCash | Betaal veilig met uw Bancontact / MisterCash kaart van uw eigen bank

 

Staat uw gewenste betaalmethode hierboven niet vermeld, neem dan gerust contact met ons op per e-mail, Whatsapp, chat of telefoon.

 

E-mailadres: info@e-carnavalskleding.nl

Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Wat als ik dubbel betaald heb?

Oeps dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is het bedrag meerdere keren afgeschreven van je rekening, maar heb je maar één order geplaatst? Dit bedrag krijg je natuurlijk zo snel mogelijk terug. Stuur ons een mailtje met beide betaalbewijzen en wij beloven dat je het binnen 3 dagen terug op je rekening hebt.

E-mailadres: info@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?

We betalen je terug via de betaalmethode waar je oorspronkelijk mee betaald hebt. We sturen je een bevestigingsmail wanneer we het bedrag aan je terug hebben geboekt. Binnen 48 uur worden alle betalingen uitgevoerd door de betaalprovider. Mocht je vragen hebben over je terugbetaling, neem gerust even contact met ons op.

E-mailadres: info@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Wie is Mollie Payments op mijn bankafschrift?

Dat is ​​​​​onze betaalprovider waar alle inkomende en uitgaande betalingen mee worden verricht. Heb je een bestelling bij ons geplaatst en betaald, dan wordt het automatisch overgeboekt maar Mollie Payments te Amsterdam. Kortom, alle betalingen en terugboekingen worden uitgevoerd door Mollie Payments. Mocht je vragen hebben over Mollie Payments neem dan contact op met onze klantenservice of bekijk de website van Mollie Payments hier.

E-mailadres: info@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Hoe snel word ik terugbetaald na annuleren?

Zodra je van ons een annuleringsbevestiging hebt ontvangen wordt het bedrag binnen 2 werkdagen aan u teruggeboekt. Kortom binnen 48 uur heb je het bedrag retour via de betaalmethode waarmee je oorspronkelijk de bestelling hebt geplaatst.

E-mailadres: info@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Hoe kan ik als zakelijk klant betalen?

Als zakelijke klant kan je bij ons bestellingen vooraf betalen en op rekening plaatsen. Het vooraf betalen kan via de reguliere betaalmethoden. Wil je op rekening een bestelling plaatsen dan dien je hiervoor wel minimaal 1 jaar ingeschreven te zijn bij de Kamer van Koophandel. Neem contact op met e-Carnavalskleding.nl Zakelijk om een aanvraag te doen.

Reguliere betaalmethoden:

iDeal | Via de vertrouwde online omgeving van je eigen bank!

Achteraf betalen met Klarna | Betaal binnen 14 dagen na ontvangst via een digitale acceptgiro

Paypal | Veilig betalen via de vertrouwde omgeving van Paypal

Creditcard | Betaal met de creditcard van uw eigen bank (Visa, Mastercard en American Express)

Bankoverschrijving | Veilig betalen via een vertrouwde bankoverschrijving

Bancontact/MisterCash | Betaal veilig met uw Bancontact / MisterCash kaart van uw eigen bank

E-mailadres: info@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Bezorgen & ophalen

Bezorgen jullie tijdens feestdagen?

Helaas is het niet mogelijk om tijdens Nederlandse feestdagen bestellingen af te leveren. Wij zijn ook afhankelijk van de diensten van vervoerders. Tijdens alle officiële Nederlandse feestdagen is bezorging van pakketten niet mogelijk. Hieronder tref je officiële feestdagen aan waarbij bezorging niet mogelijk is en wij als bedrijf gesloten zijn voor klantenservice en contact.

  • Nieuwjaarsdag: zaterdag 1 januari 2022
  • Goede vrijdag: vrijdag 15 april 2022
  • Pasen (eerste en tweede paasdag): zondag 17 en maandag 18 april 2022
  • Koningsdag: woensdag 27 april 2022
  • Bevrijdingsdag: donderdag 5 mei 2022
  • Hemelvaartsdag: donderdag 26 mei 2022
  • Pinksteren (eerste en tweede pinksterdag): zondag 5 juni en maandag 6 juni 2022
  • Kerstmis (eerste en tweede kerstdag): zondag 25 en maandag 26 december 2022
Waar kan ik mijn bestelling ophalen?

Je kunt langskomen in onze vestiging te Venlo. Het afhalen van bestellingen is enkel mogelijk op afspraak en betalingen dienen vooraf online verricht te worden. U kunt per chat, e-mail of telefoon een afspraak inplannen voor het afhalen van je online bestelling. De vestiging in Venlo heeft geen showroom en het bekijken van producten is daarom niet mogelijk.


Adres:
Winkelveldstraat 20
5916 NX Venlo
Nederland

Openingstijden:
Maandag t/m Donderdag 08.30 - 17.00 uur
Vrijdag 08.30 - 12.30 uur
Zaterdag & Zondag: gesloten

E-mailadres: info@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Wie bezorgt mijn bestelling?

Wij werken samen met Trunkrs & PostNL. Voor alle Nederlandse en Belgische klanten wordt het pakket afgeleverd door PostNL. Voor Same day & avond leveringen werken wij samen met Trunkrs.

PostNL pakket
Wanneer je tijdens het afrekenen kiest voor de verzendmethode 'PostNL' wordt je pakket afgeleverd door PostNL. Bij deze verzendmethode ontvang je ook een track & trace code, waarmee jij jouw pakketje kunt volgen vanaf het moment van verzending tot aan de levering. Deze track & trace code ontvang je per e-mail van ons zodra het het pakket bij PostNL arriveert.


Trunkrs
Wanneer je tijdens het afrekenen kiest voor de verzendmethode 'Morgenavond in huis*' wordt de bestelling de eerstvolgende werkdag (ma-vr) in de avond bezorgd. Je ontvangt een e-mail met de track&trace code van Trunkrs met een specifiek tijdsvenster van 30minuten. Enkele minuten voor levering ontvang je een SMS dat de chauffeur binnen enkele ogenblikken bij u zal arriveren. Dè verzendmethode om er zeker van te zijn dat de bestelling binnen 24uur bij u wordt afgeleverd. Let er wel op dat de producten ook de levertijd van 24uur hebben (zie de levertijd in de groene winkelwagen button per product).

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd van jouw bestelling kun je terugvinden op de specifieke productpagina, in het winkelwagentje of bestelpagina (zie hieronder). In de groene button wordt de verwachte leverdatum weergegeven. Bij het wijzigen van aantallen kan de verwachte leverdatum ook wijzigen. Het systeem berekent automatisch de nieuwe verwachte leverdatum. Dit is de verwachte leverdatum mits de vervoerders géén vertragingen ondervinden in de uitlevering. 

Mocht je meerdere producten bestellen met verschillende levertijden, dan geldt de langste levertijd. Bestellingen worden compleet verstuurd om verzendkosten laag te houden

Verwachte leverdatum productpagina (klik op voorraad & levertijd):

Verwachte leverdatum winkelwagentje:

Verwachte leverdatum bestelpagina:

Voor 99% van de pakketten geldt de leverdatum in de groene buttons. Indien je bestelling later geleverd wordt dan de verwachte leverdatum kan e-Carnavalskleding.nl niet verantwoordelijk gehouden worden. Je bent altijd vrij om bestellingen binnen 14 dagen, zonder opgaaf van reden, retour te sturen.

Mocht je producten eerder nodig hebben? Neem dan gerust even contact op met onze klantenservice en noteer de betreffende artikelnummers of productnamen zodat onze medewerkers u direct kunnen voorzien van het juiste advies.

E-mailadres: info@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Hoe kan ik mijn bestelling afhalen?

Naast het laten thuisbezorgen van je bestelling , kun je de bestelling bij e-Carnavalskleding zonder verzendkosten afhalen in de winkel! Zo spaar je nog een zakcentje voor een te gek feestje!

 



De voordelen van het afhalen in de winkel
√ Je hoeft niet thuis te blijven om het pakket in ontvangst te nemen
√ Na ontvangst van de afhaalbevestiging kun je het pakket afhalen wanneer jou dit uitkomt
√ Het is geheel gratis, ongeacht het orderbedrag van de bestelling
√ Je bepaalt zelf wanneer je het pakket afhaalt

 

Hoe kan ik mijn bestelling afhalen in Venlo?

Stap 1 Bestelling plaatsen
U plaatst een bestelling via onze website en kiest voor de verzendmethode 'Afhalen bij onze vestiging in Venlo'. Vervolgens zorg je ervoor dat de betaling succesvol afgerond is.

Stap 2 Uw bestelling wordt verwerkt
Wij gaan uw bestelling gereed maken voor afhaling. Let wel op, producten kunnen een langere levertijd hebben dan 24uur. Per product wordt de levertijd specifiek vermeld, het is niet mogelijk om de bestelling eerder af te halen dan vermeld op de website.

Stap 3 Gereed voor afhaling
Nadat uw bestelling verwerkt is ontvangt u per e-mail een afhaalbevestiging en link voor het aanmaken van een afhaalafspraak. Uw bestelling ligt na ontvangst van een afhaalbericht gereed op de afhaallocatie. Neem aub een geldig legitimatiebewijs mee zodat u kunt aantonen dat het pakket voor u bestemd is. Laat u het pakket afhalen door iemand anders, neem dan een kopie (ook digitaal mogelijk) van de factuur mee. Uiteraard willen jij en wij zeker zijn dat de bestelling aan de juiste persoon overhandigd wordt.



Afhaallocatie:
e-Carnavalskleding.nl
Winkelveldstraat 20
5916NX Venlo

Openingstijden:

Maandag t/m Donderdag09.00 t/m 16.30 uurVrijdag09.00 t/m 12.30 uur

 

Let op! Dit betreft énkel een afhaallocatie voor goederen, wij hebben geen showroom. Het passen, bekijken of beoordelen van producten op de afhaallocatie is niet mogelijk. Voor vragen over uw bestelling of eventuele afhaling kunt u contact met ons opnemen.


Contactgegevens:
Indien u vragen heeft kunt u contact opnemen met onze telefonische klantenservice +31 (0)77 8200208. De openingstijden van onze klantenservice zijn:

DagOchtendMiddagMaandag t/m vrijdag08:30 - 12:3013:30 - 16:30ZaterdagGeslotenZondagGesloten

 

Je kunt ons ook whatsappen op werkdagen van 08:30 - 17:00.Voeg onderstaand telefoonnummer toe en krijg een persoonlijk antwoord.+31 (0)6 49673824

Hoe werkt gratis bezorging?

Bij een orderwaarde vanaf €75 is de verzending gratis (enkel Homerr) en voor producten waarbij er vermeld staat dat het gratis verzending betreft. Deze product herken je aan het volgende label:

Zoals vele andere webshops hanteren wij géén kleine order toeslag en komt u niet voor verrassingen te staan. 

Binnen Nederland Trunkrs (Same Day) / PostNL thuis & PostNL Servicepunt (gratis boven €75,-)

Orderwaarde tot €15,-Orderwaarde tot €75,-Orderwaarde boven €75,-PostNL Thuisbezorgen€5,95€4,95€4,95PostNL Service punt€5,95€5,95GratisTrunkrs (Same day / Avond)€5,95€5,95€5,95

Binnen Nederland & Vlaanderen Same day / 23.59 morgen in huis (uitgesloten Waddeneilanden en zakelijke adressen)


Binnen België PostNL thuis / PostNL servicepunt / Trunkrs (enkel in Vlaanderen)

Orderwaarde tot €15,-Orderwaarde tot €75,-Orderwaarde boven €75,-PostNL Thuisbezorgen€6,95€4,95€4,95PostNL Servicepunt (3-4 dagen)€4,95€4,95GratisTrunkrs (Same day / Avond)€6,95€5,95€2,95


Heb je nog andere vragen over verzending van pakketten neem dan gerust contact met ons op.

E-mailadres: info@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Kan ik mijn bestelling afhalen bij een afhaalpunt?

Ja. Geef tijdens je bestelling aan dat je je pakketje wilt ophalen bij een PostNL-punt. Kies vervolgens het PostNL-punt bij jou in de buurt. Nadat je je bestelling hebt afgerekend, kan je het de eerstvolgende werkdag vanaf 15.00 uur ophalen. Je bestelling ligt voor je klaar tot 7 dagen na de aangegeven ophaaldatum.

E-mailadres: info@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Bieden jullie ook same day levering aan?

Heb je de bestelling vanavond al nodig? Dat is geen enkel probleem. Wij bieden een same day (dezelfde dag) bezorgd levering aan. Bestel je voor 10.00 uur 's ochtends dan ontvang je de bestelling dezelfde avond tussen 17.00 - 22.00 uur in huis. Let op, hiervoor dien je wel de juiste verzendmethode te kiezen en de producten dienen direct beschikbaar te zijn. Voor vragen over dezelfde dag levering, neem gerust contact op met onze klantenservice.

Binnen Nederland en Vlaanderen Same day / 23.59 morgen in huis (uitgesloten Waddeneilanden en zakelijke adressen)

Orderwaarde tot €15,-Orderwaarde tot €75,-Orderwaarde boven €75,-Trunkrs (Same day voor 10.30u)€5,95€4,95€4,95Trunkrs (Avond voor 23:59u)€5,95€4,95€4,95

E-mailadres: info@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08


Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?

1. De track&trace code van het pakket
Controleer de track&trace code om te zien of het pakket al afgeleverd is.

2. Het bezorgadres
Controleer of je het juiste bezorgadres hebt ingevuld, zowel de postcode als het huisnummer.

3. De brievenbus
Heb je een 'niet thuis-bericht' ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.

Klopt dit allemaal? Wacht dan nog even af, meestal wordt een vertraagd pakketje de volgende dag bezorgd. Heb je 5 werkdagen na je oorspronkelijke bezorgdag je pakketje nog niet ontvangen? Neem dan contact met onze klantenservice op.

E-mailadres: info@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Wat als mijn bestelling beschadigd/incompleet geleverd is?

Dat lossen we natuurlijk voor je op. Stuur ons binnen 48 uur na aflevering van je bestelling een foto van de beschadiging met inhoud van de doos/envelop per e-mail. Wij zullen je binnen 24 uur voorzien van een oplossing.

E-mailadres: info@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

De bezorger geeft je pakketje af bij de buren. Als dat niet lukt, dan brengt de bezorger je pakketje naar een PostNL-afhaalpunt bij jou in de buurt. Weet je van tevoren al dat je er niet bent? Dan kun je via Trunkrs of PostNL.nl vaak al vóór de eerste bezorg poging een ander moment kiezen.

Trunkrs
Wanneer je kiest voor Trunkrs ontvang je per mail de datum & tijd van je bezorging. Ook ontvang je een live tracking-link waarmee je de bezorger op de voet kunt volgen. Als consument kun je ten alle tijden, tot het moment dat de bezorger aan je deur staat, aangeven wat er met de bezorging moet gebeuren. Bijvoorbeeld ‘geef het pakketje af bij de buren’ of ‘leg het maar in de schuur’, hierdoor blijft de bezorging flexibel! 

 

E-mailadres: info@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Ruilen & retourneren

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Dit doe je gemakkelijk en snel via het online retourformulier binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling.

Retourzending aanmaken
Alle retouren moeten vooraf aangemeld worden.

Staat je product niet tussen de bestellingen?
Het kan zo zijn dat je met het verkeerde Mijn e-Carnavalskleding.nl account bent ingelogd. Login met het email adres waarmee je oorspronkelijk je product hebt aangeschaft.

Heb je vragen over het retourneren / terugsturen van producten? Neem dan gerust contact op met de klantenservice.

E-mailadres: info@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Het is zeker mogelijk om je bestelling te ruilen. De producten die niet naar wens zijn kun je terugsturen. Hiervoor kun je gebruik maken van ons online retourformulier. De items die je wenst te ontvangen kun je het beste opnieuw bestellen via de website. Zo ben je zeker van de beschikbaarheid en levertijd. 

Ruiling aanmelden
Alle retouren moeten vooraf aangemeld worden.

Heb je vragen over het ruilen van je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice.

E-mailadres: info@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Hoe moet ik mijn product inpakken om het retour te sturen?

Gebruik een stevige verpakking, het liefst de originele. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. De producten die u wenst te retourneren dienen compleet en netjes in onbeschadigde verpakking te zitten. Dit betekent inclusief informatiekaart en/of label (kaart met productinformatie zoals afbeelding, en streepjescode).

Je verpakte product kun je verzenden in een doos of andere stevige doos die je goed afsluit.

Product ingepakt? Print je verzendlabel uit en plak deze op de doos.

E-mailadres: info@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Krijg ik na retourneren het volledige aankoopbedrag terug?

Jazeker. Bij het terugsturen van de gehele aankoop ontvang je het volledige aankoopbedrag retour. 

Stuur je een deel van de bestelling retour én het oorspronkelijke aankoopbedrag komt onder €75, dan betaal je alsnog de verzendkosten die je oorspronkelijk zou betalen. Uiteraard wordt dit verrekend op de factuur en in mindering gebracht op het terug te boeken bedrag.

E-mailadres: info@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Gebruiktips van producten

De kleding van e-carnavalskleding is gemaakt voor speciale (feestelijk) omstandigheden. De kleding is kleur- en slijtvast bij normaal gebruik. Vlekken kunnen het best worden verwijderd met een niet agressief wasmiddel. De meeste kleding kan in handwarm water worden gewassen. Wij raden u aan om de wasvoorschriften goed van te voren te lezen.

Carnavals- en feestkleding is gemaakt van kleurrijke en vaak synthetische materialen. Hoewel veelal voorzien van brandvertragers is het van belang dat de gebruiker de kleding niet blootstelt aan open vuur.

Heb ik garantie op mijn bestelling?

e-Carnavalskleding© garandeert producten enkel voor fabricagefouten niet voor gebreken tijdens het dragen of gebruik van producten. Bij constatering van een fabricagefout na ontvangst van uw product moet  dit per omgaande bij ons kenbaar worden gemaakt.

Voor een correcte afhandeling dient het product ongebruikt en in originele verpakking te worden geretourneerd. Kleding dient voorzien te zijn van  originele labels. Een kopie van de factuur moet ingesloten te zijn. Producten die zijn gebruikt/gedragen zijn uitgesloten van elke vorm van garantie.

Heb je vragen over garanties? Neem dan contact op met onze klantenservice.

E-mailadres: info@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Wat zijn de uitzonderingen op retourneren?

Alle producten kun je retour sturen binnen 14 dagen na ontvangst. Voor de volgende producten is het niet mogelijk om deze terug te sturen indien de verpakking geopend is.

Panty's, leggings, kousen, pruiken, snorren, handschoenen, hoofdbedekkingen, maskers, lenzen, schmink, baby-sets, second skin kleding, baarden en andere soorten beharing mogen vanwege hygiënische redenen niet worden geruild of geretourneerd indien deze uit de verpakking zijn gehaald.

Alle producten worden in een verzegelde verpakking verzonden. Indien deze verzegeling verbroken is, kan het product niet geruild of geretourneerd worden. Tot slot dient het artikel geen sporen van parfum, rook, wasmiddel of zweet te bevatten. Tijdens het passen is het daarom aan te raden hier rekening mee te houden, pas daarom de producten niet in ruimte waar gerookt wordt en zorg dat er geen parfum in aanraking met het kostuum kan komen.

E-mailadres: info@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Account

Hoe maak ik een account aan?

Bij het plaatsen van uw eerste bestelling krijg je van ons automatisch de gegevens van jouw nieuwe account toegezonden. In deze e-mail staan je klantnummer en wachtwoord om in te loggen op onze website. Je hoeft je niet vooraf te registreren op onze website om een bestelling te plaatsen. Heb je vragen over het aanmaken van een account of het verwijderen hiervan? Neem dan gerust contact met ons op.

E-mailadres: info@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Hoe verwijder ik mijn klanten account?

Privacy is erg belangrijk en wij begrijpen dat u geen gegevens wilt achterlaten in ons systeem. Neem contact op met onze klantenservice en wij zullen er direct voor zorgen dat jouw gegevens volgens de AVG richtlijnen verwijderd worden uit ons systeem.

E-mailadres: info@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

He dat is vervelend. Gelukkig kun je altijd het wachtwoord resetten met behulp van het e-mailadres. Ga naar mijn account en klik op 'wachtwoord vergeten'. Vervolgens vul je het e-mailadres in, open de e-mail met daarin de reset-link voor het nieuwe wachtwoord. Wijzig het wachtwoord en voilà je kunt weer inloggen.

Heb je vragen over het aanvragen van een nieuw wachtwoord? Neem dan gerust contact op met de klantenservice.

E-mailadres: info@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08x

Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Ga naar 'mijn account'. Log in met uw e-mailadres en persoonlijke wachtwoord en klik vervolgens op 'wijzig'. Op deze pagina kun je gemakkelijk alle persoonlijke gegevens wijzigen zoals het adres, e-mailadres en tal van andere gegevens. 

Wil je het account opzeggen vanwege privacy redenen? Geen probleem dit kan ook via het systeem. Mocht dit niet lukken, stuur ons dan een bericht met het betreffende e-mailadres en wij zorgen dat uw gegevens volgens de AVG-wetgeving zorgvuldig verwijderd worden.

Heb je vragen over het wijzigen van je gegevens? Neem dan gerust contact op met de klantenservice.

E-mailadres: info@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Kan ik mijn facturen / bestellingen inzien?

Jazeker, log even in met uw e-mailadres en wachtwoord. Klik vervolgens op 'mijn bestellingen', bekijk de geplaatste orders en klik tot slot op details om de factuur in te zien.

Heb je vragen over facturen of bestellingen? Neem dan gerust contact op met de klantenservice.

E-mailadres: info@e-carnavalskleding.nl
Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

Groepskorting

Kom ik in aanmerking voor groepskorting?

Bij e-Carnavalskleding ontvang je tot wel 25% korting! Alle kortingen worden automatisch verrekend tijdens het afrekenen.OrderbedragKorting€1505%€25010%€50015%€75020%€1000 of meer25%Indien u een bestelling wil plaatsen voor een grotere groep (± 5 personen) dan raden wij u aan om ons even te bellen 077 8200208, te e-mailen info@e-carnavalskleding.nl of via ons ticketsysteem contact met ons op te nemen. Wij zullen u graag van dienst zijn en kunnen u meteen een mooie korting geven. Wij garanderen u de laagste prijs voor grotere bestellingen. De korting loopt op naarmate het bedrag van de bestelling hoger is. U krijgt bij ons standaard de laagste prijs. Mocht het elders goedkoper zijn, stuur ons de offerte en wij bieden u een scherpere prijs.

Neem snel contact met ons op om een persoonlijke aanbieding te ontvangen. Kies uit een van onderstaande contactopties om de korting te bespreken.

e-Mail | Stuur een e-mail naar info@e-carnavalskleding.nl

Chat | Klik op de roze button linksonder en start een gesprek

Whatsapp | Stuur een Whatsapp bericht naar ons nummer: +31 (0)6 496 738 24

Telefoon | Bel naar +31 (0)77 820 02 08 tijdens kantoortijden en krijg direct antwoord

De openingstijden van onze klantenservice zijn:

DagOchtendMiddagMaandag t/m vrijdag08:30 - 12:3013:30 - 16:30ZaterdagGeslotenZondagGesloten

Hoe activeer ik mijn kortingscode?

U kunt uw kortingscode/vouchercode activeren door naar uw winkelwagen te gaan. Onder de producten die u in de winkelwagen heeft liggen ziet u het kopje kortingscode. Hier vult u de kortingscode in die u heeft ontvangen. Nadat u deze code heeft ingevoerd drukt u op 'activeer'. Als de code juist is ingevoerd ziet u dat de korting op het totaal bedrag in mindering is gebracht.

Links

Links

http://carnaval.besteoverzicht.nl
http://www.ookhandig.nl
http://carnavalskleding.onlinecentro.nl
http://www.slimmestart.nl/
http://www.mootworm.nl
http://www.keien.nl
http://www.limburgzingt.nl
http://trouwen.2link.be
http://www.2link.be
http://feesten.2link.be
http://carnavalkleding.goedbegin.nl/
http://carnavalkostuum.goedbegin.nl/
http://carnavalskostuum.goedbegin.com/ 

http://carnavalskleding.goedbegin.nl/
http://www.kleding.openstart.nl
http://www.carnaval.bestewebgids.nl
http://www.carnaval.besteoverzicht.nl
http://www.feestartikelen.besteoverzicht.nl
http://www.feesten.besteoverzicht.nl
http://www.kleding.openstart.nl
carnavalskleding
http://www.carnaval.linkvinden.nl/
http://www.webwinkelnieuws.com
http://carnaval.2link.be
http://carnaval.beginthier.nl
http://carnaval.startze.nl
http://www.carnavalkleding.Goedbegin.nl
http://www.lnqs.com/lauralinssen/
http://www.linkplaneet.nl
http://vastenavond.allepaginas.nl/
http://carnaval.startze.nl
carnaval-verenigingen.startkabel.nl
http://recreatiewerk.startze.nl/
http://jinglebells.jouwpagina.nl/
www.carnavalsartikel.nl

http://clown.startpagina.nlhttp://www.algemenestartpagina.nl/http://feestartikelen.bestewebgids.nl/http://www.carnavalsoutfit.nl/http://student-enzo.startze.nl

http://kleuter.startze.nl/
http://sexykleding.tipjes.nl/
http://kleding.uwpagina.nl/
http://recreatiewerk.startze.nl/
http://carnaval.startze.nl/
http://feestartikelen.bladzijde.be/feestartikelen.html
http://carnaval.coolbegin.com/
http://recreatiewerk.besteoverzicht.nl/
http://visagie.openstart.nl
http://carnavsl.2link.be
http://feest.startpagina.be/
http://feest-tips.goedbegin.nl/
ek-voetbal.startkabel.nl
http://www.online-winkelen.com/?hit=884
http://www.ecompanies.nl/pagina/187/n/Feestartikelen/
http://www.jappi.nl/
http://bandana.GoedBegin.nl
http://bretels.GoedBegin.nl
http://camouflage.GoedBegin.nl
http://camouflagekleding.GoedBegin.nl
http://www.winkeloverzicht.com
http://www.westiehotlinks.nl/
http://winkel.startmenus.nl
http://shoppendoejeonline.bestelinks.nl
http://www.kinder-kleding-overzicht.nl
http://www.studenten.nl
http://www.vanharte.nl
http://www.kofferbakhandel.nl
Www.foamvenlo.nl
http://feest-dagen.startpagina.nl
http://www.napoleon-bonaparte.nl
Online shoppen
http://winkelenonline.site-nl.nl/
http://internetshoppen.startbewijs.nl/
http://winkeloverzicht.zoekvinden.nl/
http://feestlocaties.startkabel.nl/
http://feesten.startkabel.nl/
http://feestartikelen.startkabel.nl/
http://carnaval.startkabel.nl/
http://carnavalskleding.startkabel.nl/
http://halloween.startkabel.nl/
http://www.voordelige-carnavalskleding.nl/ 
http://winkels.startparade.nl/ 

partytent huren

Dagelijkse aanbiedingen 

http://clown.startpagina.net/

http://feestbands.boogolinks.nl/ 

http://kindershow.slammer.nl

FeestGids.nl

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.