Klantenservice

Neem contact op
Verstuur
Nog steeds een vraag? Onze klantenservice is gesloten
Veelgestelde vragen
  • 1. Bestellen
    • 1.1. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
      • Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote groene knop. Als je de bestelling plaatst met je e-Carnavalskleding.nl-account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen.

        Wil je toch liever een medewerker spreken? Bel dan naar de klantenservice +31 (0)77 820 02 08 of e-mail ons naar [email protected] en wij maken kosteloos uw bestelling aan.

        E-mailadres: [email protected]
        Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

    • 1.2. Wie bezorgt mijn bestelling?
      • Wij werken samen met BudBee & PostNL. Voor alle Nederlandse en Belgische klanten wordt het pakket afgeleverd door Budbee of PostNL. Voor Same day leveringen werken wij samen met Red Je Pakketje.

         

        Budbee
        Wanneer je kiest voor Budbee ontvang je per mail de datum & tijd van je bezorging. Ook ontvang je een live tracking-link waarmee je de bezorger op de voet kunt volgen. Als consument kun je ten alle tijden, tot het moment dat de bezorger aan je deur staat, aangeven wat er met de bezorging moet gebeuren. Bijvoorbeeld ‘geef het pakketje af bij de buren’ of ‘leg het maar in de schuur’, hierdoor blijft de bezorging flexibel! 

         

        PostNL pakket
        Wanneer je tijdens het afrekenen kiest voor de verzendmethode 'PostNL' wordt je pakket afgeleverd door PostNL. Bij deze verzendmethode ontvang je ook een track & trace code, waarmee jij jouw pakketje kunt volgen vanaf het moment van verzending tot aan de levering. Deze track & trace code ontvang je per e-mail van ons zodra het het pakket bij PostNL arriveert.


        Red Je Pakketje
        Wanneer je tijdens het afrekenen kiest voor de verzendmethode 'Red Je Pakketje | 23:59u = Morgenavond in huis' wordt de bestelling de eerstvolgende werkdag (ma-vr) in de avond bezorgd. Je ontvangt een e-mail met de track&trace code van Red Je Pakket met een specifiek tijdsvenster van 30minuten. Enkele minuten voor levering ontvang je een SMS dat de chauffeur binnen enkele ogenblikken bij u zal arriveren. De verzendmethode om er zeker van te zijn dat de bestelling binnen 24uur bij u wordt afgeleverd. Let er wel op dat de producten ook de levertijd van 24uur hebben (zie de levertijd in de groene winkelwagen button per product).

    • 1.3. Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
      • De levertijd van jouw bestelling kun je terugvinden op de specifieke productpagina, in het winkelwagentje of bestelpagina (zie hieronder). In de groene button wordt de verwachte leverdatum weergegeven. Bij het wijzigen van aantallen kan de verwachte leverdatum ook wijzigen. Het systeem berekent automatisch de nieuwe verwachte leverdatum. Dit is de verwachte leverdatum mits de vervoerders géén vertragingen ondervinden in de uitlevering. 

        Mocht je meerdere producten bestellen met verschillende levertijden, dan geldt de langste levertijd. Bestellingen worden compleet verstuurd om verzendkosten laag te houden

        Verwachte leverdatum productpagina:

        Verwachte leverdatum winkelwagentje:

        Verwachte leverdatum bestelpagina:

        Voor 99% van de pakketten geldt de leverdatum in de groene buttons. Indien je bestelling later geleverd wordt dan de verwachte leverdatum kan e-Carnavalskleding.nl niet verantwoordelijk gehouden worden. Je bent altijd vrij om bestellingen binnen 14 dagen, zonder opgaaf van reden, retour te sturen.

        Mocht je producten eerder nodig hebben? Neem dan gerust even contact op met onze klantenservice en noteer de betreffende artikelnummers of productnamen zodat onze medewerkers u direct kunnen voorzien van het juiste advies.

        E-mailadres: [email protected]
        Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

    • 1.4. Hoe wijzig ik mijn bezorgadres?
      • Indien je bestelling nog niet verstuurd is of je hebt nog geen verzendbevestiging, dan is het nog mogelijk jouw adres aan te passen. Dit is enkel mogelijk door telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Alleen de persoon die besteld heeft is bevoegd voor het aanpassen van bezorgadressen. Neemt u contact op met onze klantenservice via onderstaande opties:

        E-mailadres: [email protected]
        Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

    • 1.5. Hoe annuleer ik een bestelling?
      • Neemt u even contact op met de klantenservice van e-Carnavalskleding.nl. Gelieve per telefoon want annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Helaas is het annuleren van de bestelling niet meer mogelijk. U kunt het te allen tijde retourneren aan ons binnen 14 dagen na ontvangst.

        E-mailadres: [email protected]
        Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

    • 1.6. Welke maat heb ik nodig?
      • Maattabel dames

        Maat EU Borst Taille Heup
        S 34-36 94-101 82-89 93-98
        M 36-40 98-105 88-96 96-101
        L 40-44 102-109 90-99 99-103
        XL 46-48 110-113 104-110 108-116
        XXL 50-52 114-121 105-114 117-126

        Maattabel heren

        Maat EU Borst Taille
        S 48-50 94-101 82-89
        M 50-52 98-105 88-96
        L 52-54 102-109 90-99
        XL 56-58 110-113 104-110
        XXL 58-60 114-121 105-114

        Maattabel kinderen

        Maat Lengte Leeftijd
        74cm <74cm 7-9 maanden
        80cm <80cm 10-12 maanden
        86cm <86cm 13-18 maanden
        92cm 86-92cm 1,5-2 jaar
        98cm 93-98cm 2 jaar
        104cm 99-104cm 2-3 jaar
        110cm 105-110cm 3-4 jaar
        116cm 110-116cm 4-5 jaar
        128cm 117-128cm 5-7 jaar
        140cm 129-140cm 8-10 jaar
        158cm 141-158cm 10-13 jaar
        164cm 159-164cm 14-16 jaar
    • 1.7. Mag ik een product thuis uitproberen?
      • Jazeker. Je kunt de bestelling geheel thuis uitproberen. Passen is geen enkel probleem, indien er schade of vlekken zijn aangebracht aan een of enkele product(en) wordt het desbetreffende item afgekeurd. Het passen en bekijken van producten is gelijk zoals u het in een fysieke winkel ook uitvoert.

        E-mailadres: [email protected]
        Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

    • 1.8. Is mijn product op voorraad?
      • Op de productpagina kun je direct zien of het product op voorraad is. Daarnaast zie je direct wat de levertijd van dit specifieke product is. Veel producten zijn direct leverbaar (maximaal 24 uur) maar enkele producten hebben een langere levertijd (maximaal 8 dagen). 

        De groene button geeft de verwachte leverdatum weer per product en variant van het betreffende product. Het is namelijk mogelijk dat maat Small eerder leverbaar is dan een Medium. 

        Mocht je producten eerder nodig hebben? Neem dan gerust even contact op met onze klantenservice en noteer de betreffende artikelnummers of productnamen zodat onze medewerkers u direct kunnen voorzien van het juiste advies.

        E-mailadres: [email protected]
        Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

    • 1.9. Het product dat ik wil bestellen is in prijs gestegen, wat nu?
      • Ja, dat kan inderdaad gebeuren. De prijzen van onze producten kunnen maandelijks, wekelijks of zelfs dagelijks veranderen. Dit gebeurt op basis van verschillende factoren, zoals de markt- en inkoopprijs.

    • 1.10. Kom ik in aanmerking voor korting?
      • Indien u een bestelling wil plaatsen voor een grotere groep (± 5 personen) dan raden wij u aan om ons even te bellen 077 8200208, te e-mailen [email protected] of via ons ticketsysteem contact met ons op te nemen. Wij zullen u graag van dienst zijn en kunnen u meteen een mooie korting geven. 

        Wij garanderen u de laagste prijs voor grotere bestellingen. De korting loopt op naarmate het bedrag van de bestelling hoger is. U krijgt bij ons standaard de laagste prijs. Mocht het elders goedkoper zijn, stuur ons de offerte en wij bieden u een scherpere prijs.

        Neem snel contact met ons op om een persoonlijke aanbieding te ontvangen. Kies uit een van onderstaande contactopties om de korting te bespreken.

        1. e-Mail | Stuur een e-mail naar [email protected]
        2. Chat | Klik op de roze button linksonder en start een gesprek
        3. Whatsapp | Stuur een Whatsapp bericht naar ons nummer: +31 (0)6 496 738 24
        4. Telefoon | Bel naar +31 (0)77 820 02 08 tijdens kantoortijden en krijg direct antwoord
    • 1.11. Wat als ik een klacht wil indienen?
      • Heh heel vervelend, sorry, duizendmaal sorry. Klanttevredenheid is erg belangrijk voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.

        Hoe nu verder?

        • We lossen je klacht graag op, neem even contact op met onze klantenservice. Dit kun je doen per chat, e-mail, WhatsApp of telefoon.
        • Ben je niet tevreden met het antwoord? Mail de customer service manager rechtstreeks via het e-mailadres: [email protected] of stuur een brief per post naar het onderstaande adres. Wij zullen u binnen 5 werkdagen voorzien van een antwoord.

          Adres:
          Klachten afdeling e-Carnavalskleding.nl
          Winkelveldstraat 20
          5916 NX Venlo
          Nederland

        E-mailadres: [email protected]
        Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

  • 2. Zakelijk bestellen
  • 3. Betalen
    • 3.1. Kan ik achteraf betalen?
      • Edel-Optics, uw online opticien   

        Jazeker, dat kan via de betaalmethode Klarna achteraf betalen.     

        Klarna voert voor e-Carnavalskleding.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van Klarna via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Als Nederlandse consument u kunt bij e-Carnavalskleding.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van €250 als u met betaalt via Klarna.

        In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden we u de volgende betaalmethode(s) aan. Betaling dient aan Klarna te worden gedaan.

        U vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna. Algemene informatie over Klarna vindt u hier. Uw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.

        Voor het op rekening bestellen van uw producten brengen wij additionele kosten in rekening. Het bedrag hiervan wordt berekend in het afreken proces en is afhankelijk van het orderbedrag.

    • 3.2. Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
      • Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je binnen 5 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode. Heb je vragen over een (terug)betaling? Neem contact op met de klantenservice.

        E-mailadres: [email protected]
        Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

    • 3.3. Betaling mislukt of geweigerd?
      • Het kan diverse redenen hebben waarom een betaling niet succesvol wordt afgerond. Mocht de bestelling niet succesvol zijn afgerekend en wenst u de betaling alsnog uit te voeren? Neem gerust even contact op met onze klantenservice en je ontvangt een persoonlijke betaallink voor het verrichten van je betaling. Zo heb je alsnog tijdig je bestelling in huis.

        E-mailadres: [email protected]
        Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

    • 3.4. Hoe kan ik betalen?
      • U kiest zelf een van de volgende eenvoudige betaalmethoden tijdens de bestelprocedure in onze winkel. E-Carnavalskleding.nl werkt samen met erkend betaalprovider Mollie. Erkende betalingsmethodes zoals iDeal, Bankoverschrijving, Creditcard, PayPal & Klarna (achteraf betalen) worden aangeboden. Een overzicht van de betalingsmethodes treft u hieronder aan.

        ideal-logo-transparant - FecoPelletspaypal-logo - SeaderCredit Card Logo - All Credit Card Logos, Transparent Png - 1024x661  (#1839394) PNG Image - PngJoyBrand New: New Logo for Bancontact by Kunstmaan | Storage baskets, Logos,  BasketKlarna | Shopware integration

        iDeal | Via de vertrouwde online omgeving van je eigen bank!

        Achteraf betalen met Klarna | Betaal binnen 14 dagen na ontvangst via een digitale acceptgiro

        Paypal | Veilig betalen via de vertrouwde omgeving van Paypal

        Creditcard | Betaal met de creditcard van uw eigen bank (Visa, Mastercard en American Express)

        Bankoverschrijving | Veilig betalen via een vertrouwde bankoverschrijving

        Bancontact/MisterCash | Betaal veilig met uw Bancontact / MisterCash kaart van uw eigen bank

         

        Staat uw gewenste betaalmethode hierboven niet vermeld, neem dan gerust contact met ons op per e-mail, Whatsapp, chat of telefoon.

         

        E-mailadres: [email protected]

        Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

    • 3.5. Wat als ik dubbel betaald heb?
      • Oeps dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is het bedrag meerdere keren afgeschreven van je rekening, maar heb je maar één order geplaatst? Dit bedrag krijg je natuurlijk zo snel mogelijk terug. Stuur ons een mailtje met beide betaalbewijzen en wij beloven dat je het binnen 3 dagen terug op je rekening hebt.

        E-mailadres: [email protected]
        Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

    • 3.6. Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?
      • We betalen je terug via de betaalmethode waar je oorspronkelijk mee betaald hebt. We sturen je een bevestigingsmail wanneer we het bedrag aan je terug hebben geboekt. Binnen 48 uur worden alle betalingen uitgevoerd door de betaalprovider. Mocht je vragen hebben over je terugbetaling, neem gerust even contact met ons op.

        E-mailadres: [email protected]
        Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

    • 3.7. Wie is Mollie Payments op mijn bankafschrift?
      • Dat is ​​​​​onze betaalprovider waar alle inkomende en uitgaande betalingen mee worden verricht. Heb je een bestelling bij ons geplaatst en betaald, dan wordt het automatisch overgeboekt maar Mollie Payments te Amsterdam. Kortom, alle betalingen en terugboekingen worden uitgevoerd door Mollie Payments. Mocht je vragen hebben over Mollie Payments neem dan contact op met onze klantenservice of bekijk de website van Mollie Payments hier.

        E-mailadres: [email protected]
        Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

    • 3.8. Hoe snel word ik terugbetaald na annuleren?
      • Zodra je van ons een annuleringsbevestiging hebt ontvangen wordt het bedrag binnen 2 werkdagen aan u teruggeboekt. Kortom binnen 48 uur heb je het bedrag retour via de betaalmethode waarmee je oorspronkelijk de bestelling hebt geplaatst.

        E-mailadres: [email protected]
        Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

    • 3.9. Hoe kan ik als zakelijk klant betalen?
      • Als zakelijke klant kan je bij ons bestellingen vooraf betalen en op rekening plaatsen. Het vooraf betalen kan via de reguliere betaalmethoden. Wil je op rekening een bestelling plaatsen dan dien je hiervoor wel minimaal 1 jaar ingeschreven te zijn bij de Kamer van Koophandel. Neem contact op met e-Carnavalskleding.nl Zakelijk om een aanvraag te doen.

        Reguliere betaalmethoden:

        ideal-logo-transparant - FecoPelletspaypal-logo - SeaderCredit Card Logo - All Credit Card Logos, Transparent Png - 1024x661  (#1839394) PNG Image - PngJoyBrand New: New Logo for Bancontact by Kunstmaan | Storage baskets, Logos,  BasketKlarna | Shopware integration

        iDeal | Via de vertrouwde online omgeving van je eigen bank!

        Achteraf betalen met Klarna | Betaal binnen 14 dagen na ontvangst via een digitale acceptgiro

        Paypal | Veilig betalen via de vertrouwde omgeving van Paypal

        Creditcard | Betaal met de creditcard van uw eigen bank (Visa, Mastercard en American Express)

        Bankoverschrijving | Veilig betalen via een vertrouwde bankoverschrijving

        Bancontact/MisterCash | Betaal veilig met uw Bancontact / MisterCash kaart van uw eigen bank

        E-mailadres: [email protected]
        Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

  • 4. Bezorgen & ophalen
    • 4.1. Bezorgen jullie tijdens feestdagen?
      • Helaas is het niet mogelijk om tijdens Nederlandse feestdagen bestellingen af te leveren. Wij zijn ook afhankelijk van de diensten van vervoerders. Tijdens alle officiële Nederlandse feestdagen is bezorging van pakketten niet mogelijk. Hieronder tref je officiële feestdagen aan waarbij bezorging niet mogelijk is en wij als bedrijf gesloten zijn voor klantenservice en contact.

        •         Nieuwjaarsdag: vrijdag 1 januari 2021
        •         Goede vrijdag: vrijdag 2 april 2021
        •         Pasen (eerste en tweede paasdag): zondag 4 en maandag 5 april 2021
        •         Koningsdag: dinsdag 27 april 2021
        •         Bevrijdingsdag: woensdag 5 mei 2021
        •         Hemelvaartsdag: donderdag 13 mei 2021
        •         Pinksteren (eerste en tweede pinksterdag): zondag 23 mei en maandag 24 mei 2021
        •         Kerstmis (eerste en tweede kerstdag): zaterdag 25 en zondag 26 december 2021)
    • 4.2. Waar kan ik mijn bestelling ophalen?
      • Je kunt langskomen in onze vestiging te Venlo. Het afhalen van bestellingen is enkel mogelijk op afspraak en betalingen dienen vooraf online verricht te worden. U kunt per chat, e-mail of telefoon een afspraak inplannen voor het afhalen van je online bestelling. De vestiging in Venlo heeft geen showroom en het bekijken van producten is daarom niet mogelijk.


        Adres:
        Winkelveldstraat 20
        5916 NX Venlo
        Nederland

        Openingstijden:
        Maandag t/m Donderdag 08.30 - 17.00 uur
        Vrijdag 08.30 - 12.30 uur
        Zaterdag & Zondag: gesloten

        E-mailadres: [email protected]
        Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

    • 4.3. Wie bezorgt mijn bestelling?
      • Wij werken samen met BudBee & PostNL. Voor alle Nederlandse en Belgische klanten wordt het pakket afgeleverd door Budbee of PostNL. Voor Same Day leveringen werken wij samen met Red Je Pakketje.

         

        Budbee
        Wanneer je kiest voor Budbee ontvang je per mail de datum & tijd van je bezorging. Ook ontvang je een live tracking-link waarmee je de bezorger op de voet kunt volgen. Als consument kun je ten alle tijden, tot het moment dat de bezorger aan je deur staat, aangeven wat er met de bezorging moet gebeuren. Bijvoorbeeld ‘geef het pakketje af bij de buren’ of ‘leg het maar in de schuur’, hierdoor blijft de bezorging flexibel! 

         

        PostNL pakket
        Wanneer je tijdens het afrekenen kiest voor de verzendmethode 'PostNL' wordt je pakket afgeleverd door PostNL. Bij deze verzendmethode ontvang je ook een track & trace code, waarmee jij jouw pakketje kunt volgen vanaf het moment van verzending tot aan de levering. Deze track & trace code ontvang je per e-mail van ons zodra het het pakket bij PostNL arriveert.

         

        Red Je Pakketje
        Wanneer je tijdens het afrekenen kiest voor de verzendmethode 'Red Je Pakketje | 23:59u = Morgenavond in huis' wordt de bestelling de eerstvolgende werkdag (ma-vr) in de avond bezorgd. Je ontvangt een e-mail met de track&trace code van Red Je Pakket met een specifiek tijdsvenster van 30minuten. Enkele minuten voor levering ontvang je een SMS dat de chauffeur binnen enkele ogenblikken bij u zal arriveren. De verzendmethode om er zeker van te zijn dat de bestelling binnen 24uur bij u wordt afgeleverd. Let er wel op dat de producten ook de levertijd van 24uur hebben (zie de levertijd in de groene winkelwagen button per product).

         

    • 4.4. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
      • De levertijd van jouw bestelling kun je terugvinden op de specifieke productpagina, in het winkelwagentje of bestelpagina (zie hieronder). In de groene button wordt de verwachte leverdatum weergegeven. Bij het wijzigen van aantallen kan de verwachte leverdatum ook wijzigen. Het systeem berekent automatisch de nieuwe verwachte leverdatum. Dit is de verwachte leverdatum mits de vervoerders géén vertragingen ondervinden in de uitlevering. 

        Mocht je meerdere producten bestellen met verschillende levertijden, dan geldt de langste levertijd. Bestellingen worden compleet verstuurd om verzendkosten laag te houden

        Verwachte leverdatum productpagina:

        Verwachte leverdatum winkelwagentje:

        Verwachte leverdatum bestelpagina:

        Voor 99% van de pakketten geldt de leverdatum in de groene buttons. Indien je bestelling later geleverd wordt dan de verwachte leverdatum kan e-Carnavalskleding.nl niet verantwoordelijk gehouden worden. Je bent altijd vrij om bestellingen binnen 14 dagen, zonder opgaaf van reden, retour te sturen.

        Mocht je producten eerder nodig hebben? Neem dan gerust even contact op met onze klantenservice en noteer de betreffende artikelnummers of productnamen zodat onze medewerkers u direct kunnen voorzien van het juiste advies.

        E-mailadres: [email protected]
        Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

    • 4.5. Hoe kan ik mijn bestelling afhalen?
      • Naast het laten thuisbezorgen van je bestelling , kun je de bestelling bij e-Carnavalskleding zonder verzendkosten afhalen in de winkel! Zo spaar je nog een zakcentje voor een te gek feestje!

        Let op! Vanwege Corona is afhalen van goederen mogelijk onder bepaalde voorwaarden. Wij volgen de richtlijnen opgesteld door het RIVM.

        Afhalen van bestellingen


          • 1. Maak telefonisch/via internet (link in afhaalbericht) een afspraak voor afhaling van uw bestelling
          • 2. Kom alleen naar onze vestiging
          • 3. Druk a.u.b. op de deurbel
          • 4. Gelieve buiten blijven staan en niet ons pand betreden
          • 5. Bestelling wordt contactloos overhandigd
          • 6. Houd u aan de maatregelen van het RIVM



        De voordelen van het afhalen in de winkel
        √ Je hoeft niet thuis te blijven om het pakket in ontvangst te nemen
        √ Na ontvangst van de afhaalbevestiging kun je het pakket afhalen wanneer jou dit uitkomt
        √ Het is geheel gratis, ongeacht het orderbedrag van de bestelling
        √ Je bepaalt zelf wanneer je het pakket afhaalt

         

        Hoe kan ik mijn bestelling afhalen in Venlo?

         

        Stap 1 Bestelling plaatsen
        U plaatst een bestelling via onze website en kiest voor de verzendmethode 'Afhalen bij onze vestiging in Venlo'. Vervolgens zorg je ervoor dat de betaling succesvol afgerond is.

        Stap 2 Uw bestelling wordt verwerkt
        Wij gaan uw bestelling gereed maken voor afhaling. Let wel op, producten kunnen een langere levertijd hebben dan 24uur. Per product wordt de levertijd specifiek vermeld, het is niet mogelijk om de bestelling eerder af te halen dan vermeld op de website.

        Stap 3 Gereed voor afhaling
        Nadat uw bestelling verwerkt is ontvangt u per e-mail een afhaalbevestiging en link voor het aanmaken van een afhaalafspraak. Uw bestelling ligt na ontvangst van een afhaalbericht gereed op de afhaallocatie. Neem aub een geldig legitimatiebewijs mee zodat u kunt aantonen dat het pakket voor u bestemd is. Laat u het pakket afhalen door iemand anders, neem dan een kopie (ook digitaal mogelijk) van de factuur mee. Uiteraard willen jij en wij zeker zijn dat de bestelling aan de juiste persoon overhandigd wordt.



        Afhaallocatie:
        e-Carnavalskleding.nl
        Winkelveldstraat 20
        5916NX Venlo

        Openingstijden:

        Maandag t/m Donderdag 09.00 t/m 16.30 uur
        Vrijdag 09.00 t/m 12.30 uur

         

        Let op! Dit betreft énkel een afhaallocatie voor goederen, wij hebben geen showroom. Het passen, bekijken of beoordelen van producten op de afhaallocatie is niet mogelijk. Voor vragen over uw bestelling of eventuele afhaling kunt u contact met ons opnemen.


        Contactgegevens:
        Indien u vragen heeft kunt u contact opnemen met onze telefonische klantenservice +31 (0)77 8200208. De openingstijden van onze klantenservice zijn:

        Dag Ochtend Middag
        Maandag t/m vrijdag 08:30 - 12:30 13:30 - 16:30
        Zaterdag Gesloten  
        Zondag Gesloten  

         

          Je kunt ons ook whatsappen op werkdagen van 08:30 - 17:00.
        Voeg onderstaand telefoonnummer toe en krijg een persoonlijk antwoord.
        +31 (0)6 49673824
    • 4.6. Hoe werkt gratis bezorging?
      • Bij een orderwaarde vanaf €75 is de verzending gratis en voor producten waarbij er vermeld staat dat het gratis verzending betreft. Deze product herken je aan het volgende label:

        Zoals vele andere webshops hanteren wij géén kleine order toeslag en komt u niet voor verrassingen te staan. 

        Binnen Nederland Budbee / PostNL (Budbee gratis boven €75,-)

          Orderwaarde tot €15,- Orderwaarde tot €75,- Orderwaarde boven €75,-
        Budbee Avondlevering €4,95 €4,95 Gratis
        PostNL Thuisbezorgen €5,95 €5,49 €5,49
        Red Je Pakket (Same day) €7,95 €6,95 €5,95

         

        Binnen Nederland Same day / 23.59 morgen in huis (uitgesloten Waddeneilanden en zakelijke adressen)

          Verzendkosten
        Red Je Pakket (Same day voor 10.00u) €6,95
        Red Je Pakket (Avond voor 23:59u) €6,95

         

        Binnen België Budbee (gratis boven €75,-)

          Orderwaarde tot €15,- Orderwaarde tot €75,- Orderwaarde boven €75,-
        Budbee Avondlevering €6,95 €5,99 Gratis
        PostNL Thuisbezorgen €6,95 €6,95 €5,95

        Heb je nog andere vragen over verzending van pakketten neem dan gerust contact met ons op.

        E-mailadres: [email protected]
        Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

    • 4.7. Kan ik mijn bestelling afhalen bij een afhaalpunt?
      • Ja. Geef tijdens je bestelling aan dat je je pakketje wilt ophalen bij een PostNL-punt. Kies vervolgens het PostNL-punt bij jou in de buurt. Nadat je je bestelling hebt afgerekend, kan je het de eerstvolgende werkdag vanaf 16.00 uur ophalen. Je bestelling ligt voor je klaar tot 7 dagen na de aangegeven ophaaldatum.

        E-mailadres: [email protected]
        Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

    • 4.8. Bieden jullie ook same day levering aan?
      • Heb je de bestelling vanavond al nodig? Dat is geen enkel probleem. Wij bieden een same day (dezelfde dag) bezorgd levering aan. Bestel je voor 10.00 uur 's ochtends dan ontvang je de bestelling dezelfde avond tussen 17.00 - 22.00 uur in huis. Let op, hiervoor dien je wel de juiste verzendmethode te kiezen en de producten dienen direct beschikbaar te zijn. Voor vragen over dezelfde dag levering, neem gerust contact op met onze klantenservice.

        Binnen Nederland Same day / 23.59 morgen in huis (uitgesloten Waddeneilanden en zakelijke adressen)

          Verzendkosten
        Red Je Pakket (Same day voor 10.00u) €6,95
        Red Je Pakket (Avond voor 23:59u) €6,95

         

        E-mailadres: [email protected]
        Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

    • 4.9. Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?
      • 1. De track&trace code van het pakket
        Controleer de track&trace code om te zien of het pakket al afgeleverd is.

        2. Het bezorgadres
        Controleer of je het juiste bezorgadres hebt ingevuld, zowel de postcode als het huisnummer.

        3. De brievenbus
        Heb je een 'niet thuis-bericht' ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.

        Klopt dit allemaal? Wacht dan nog even af, meestal wordt een vertraagd pakketje de volgende dag bezorgd. Heb je 5 werkdagen na je oorspronkelijke bezorgdag je pakketje nog niet ontvangen? Neem dan contact met onze klantenservice op.

        E-mailadres: [email protected]
        Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

    • 4.10. Wat als mijn bestelling beschadigd/incompleet geleverd is?
      • Dat lossen we natuurlijk voor je op. Stuur ons binnen 48 uur na aflevering van je bestelling een foto van de beschadiging met inhoud van de doos/envelop per e-mail. Wij zullen je binnen 24 uur voorzien van een oplossing.

        E-mailadres: [email protected]
        Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

    • 4.11. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
      • De bezorger geeft je pakketje af bij de buren. Als dat niet lukt, dan brengt de bezorger je pakketje naar een PostNL-afhaalpunt bij jou in de buurt. Weet je van tevoren al dat je er niet bent? Dan kun je via BudBee of PostNL.nl vaak al vóór de eerste bezorg poging een ander moment kiezen.

        Budbee
        Wanneer je kiest voor Budbee ontvang je per mail de datum & tijd van je bezorging. Ook ontvang je een live tracking-link waarmee je de bezorger op de voet kunt volgen. Als consument kun je ten alle tijden, tot het moment dat de bezorger aan je deur staat, aangeven wat er met de bezorging moet gebeuren. Bijvoorbeeld ‘geef het pakketje af bij de buren’ of ‘leg het maar in de schuur’, hierdoor blijft de bezorging flexibel! 

         

        E-mailadres: [email protected]
        Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

  • 5. Ruilen & retourneren
    • 5.1. Kan ik mijn bestelling ruilen?
      • Het is zeker mogelijk om je bestelling te ruilen. De producten die niet naar wens zijn kun je terugsturen. Hiervoor kun je gebruik maken van ons online retourformulier. De items die je wenst te ontvangen kun je het beste opnieuw bestellen via de website. Zo ben je zeker van de beschikbaarheid en levertijd. 

        Heb je vragen over het ruilen van je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice.

        E-mailadres: [email protected]
        Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

    • 5.2. Hoe moet ik mijn product inpakken om het retour te sturen?
      • Gebruik een stevige verpakking, het liefst de originele. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. De producten die u wenst te retourneren dienen compleet en netjes in onbeschadigde verpakking te zitten. Dit betekent inclusief informatiekaart en/of label (kaart met productinformatie zoals afbeelding, en streepjescode).

        Je verpakte product kun je verzenden in een doos of andere stevige doos die je goed afsluit.

        Product ingepakt? Print je verzendlabel uit en plak deze op de doos.

        E-mailadres: [email protected]
        Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

    • 5.3. Krijg ik na retourneren het volledige aankoopbedrag terug?
      • Jazeker. Bij het terugsturen van de gehele aankoop ontvang je het volledige aankoopbedrag retour. 

        Stuur je een deel van de bestelling retour én het oorspronkelijke aankoopbedrag komt onder €75, dan betaal je alsnog de verzendkosten die je oorspronkelijk zou betalen. Uiteraard wordt dit verrekend op de factuur en in mindering gebracht op het terug te boeken bedrag.

        E-mailadres: [email protected]
        Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

    • 5.4. Gebruiktips van producten
      • De kleding van e-carnavalskleding is gemaakt voor speciale (feestelijk) omstandigheden. De kleding is kleur- en slijtvast bij normaal gebruik. Vlekken kunnen het best worden verwijderd met een niet agressief wasmiddel. De meeste kleding kan in handwarm water worden gewassen. Wij raden u aan om de wasvoorschriften goed van te voren te lezen.

        Carnavals- en feestkleding is gemaakt van kleurrijke en vaak synthetische materialen. Hoewel veelal voorzien van brandvertragers is het van belang dat de gebruiker de kleding niet blootstelt aan open vuur.

    • 5.5. Heb ik garantie op mijn bestelling?
      • e-Carnavalskleding© garandeert producten enkel voor fabricagefouten niet voor gebreken tijdens het dragen of gebruik van producten. Bij constatering van een fabricagefout na ontvangst van uw product moet  dit per omgaande bij ons kenbaar worden gemaakt.

        Voor een correcte afhandeling dient het product ongebruikt en in originele verpakking te worden geretourneerd. Kleding dient voorzien te zijn van  originele labels. Een kopie van de factuur moet ingesloten te zijn. Producten die zijn gebruikt/gedragen zijn uitgesloten van elke vorm van garantie.

        Heb je vragen over garanties? Neem dan contact op met onze klantenservice.

        E-mailadres: [email protected]
        Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

    • 5.6. Hoe stuur ik mijn bestelling retour?
      • Dit doe je gemakkelijk en snel via het online retourformulier binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling.

        Staat je product niet tussen de bestellingen?
        Het kan zo zijn dat je met het verkeerde Mijn e-Carnavalskleding.nl account bent ingelogd. Login met het email adres waarmee je oorspronkelijk je product hebt aangeschaft.

        Heb je vragen over het retourneren / terugsturen van producten? Neem dan gerust contact op met de klantenservice.

        E-mailadres: [email protected]
        Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

    • 5.7. Wat zijn de uitzonderingen op retourneren?
      • Alle producten kun je retour sturen binnen 14 dagen na ontvangst. Voor de volgende producten is het niet mogelijk om deze terug te sturen indien de verpakking geopend is.

        Panty's, leggings, kousen, pruiken, snorren, handschoenen, hoofdbedekkingen, maskers, lenzen, schmink, baby-sets, second skin kleding, baarden en andere soorten beharing mogen vanwege hygiënische redenen niet worden geruild of geretourneerd indien deze uit de verpakking zijn gehaald.

        Alle producten worden in een verzegelde verpakking verzonden. Indien deze verzegeling verbroken is, kan het product niet geruild of geretourneerd worden. Tot slot dient het artikel geen sporen van parfum, rook, wasmiddel of zweet te bevatten. Tijdens het passen is het daarom aan te raden hier rekening mee te houden, pas daarom de producten niet in ruimte waar gerookt wordt en zorg dat er geen parfum in aanraking met het kostuum kan komen.

        E-mailadres: [email protected]
        Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

  • 6. Account
    • 6.1. Hoe maak ik een account aan?
      • Bij het plaatsen van uw eerste bestelling krijg je van ons automatisch de gegevens van jouw nieuwe account toegezonden. In deze e-mail staan je klantnummer en wachtwoord om in te loggen op onze website. Je hoeft je niet vooraf te registreren op onze website om een bestelling te plaatsen. Heb je vragen over het aanmaken van een account of het verwijderen hiervan? Neem dan gerust contact met ons op.

        E-mailadres: [email protected]
        Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

    • 6.2. Hoe verwijder ik mijn klanten account?
      • Privacy is erg belangrijk en wij begrijpen dat u geen gegevens wilt achterlaten in ons systeem. Neem contact op met onze klantenservice en wij zullen er direct voor zorgen dat jouw gegevens volgens de AVG richtlijnen verwijderd worden uit ons systeem.

        E-mailadres: [email protected]
        Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

    • 6.3. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
      • He dat is vervelend. Gelukkig kun je altijd het wachtwoord resetten met behulp van het e-mailadres. Ga naar mijn account en klik op 'wachtwoord vergeten'. Vervolgens vul je het e-mailadres in, open de e-mail met daarin de reset-link voor het nieuwe wachtwoord. Wijzig het wachtwoord en voilà je kunt weer inloggen.

        Heb je vragen over het aanvragen van een nieuw wachtwoord? Neem dan gerust contact op met de klantenservice.

        E-mailadres: [email protected]
        Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

    • 6.4. Hoe wijzig ik mijn gegevens?
      • Ga naar 'mijn account'. Log in met uw e-mailadres en persoonlijke wachtwoord en klik vervolgens op 'wijzig'. Op deze pagina kun je gemakkelijk alle persoonlijke gegevens wijzigen zoals het adres, e-mailadres en tal van andere gegevens. 

        Wil je het account opzeggen vanwege privacy redenen? Geen probleem dit kan ook via het systeem. Mocht dit niet lukken, stuur ons dan een bericht met het betreffende e-mailadres en wij zorgen dat uw gegevens volgens de AVG-wetgeving zorgvuldig verwijderd worden.

        Heb je vragen over het wijzigen van je gegevens? Neem dan gerust contact op met de klantenservice.

        E-mailadres: [email protected]
        Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

    • 6.5. Kan ik mijn facturen / bestellingen inzien?
      • Jazeker, log even in met uw e-mailadres en wachtwoord. Klik vervolgens op 'mijn bestellingen', bekijk de geplaatste orders en klik tot slot op details om de factuur in te zien.

        Heb je vragen over facturen of bestellingen? Neem dan gerust contact op met de klantenservice.

        E-mailadres: [email protected]
        Telefoonnummer: +31 (0)77 820 02 08

  • 7. Groepskorting
    • 7.1. Kom ik in aanmerking voor groepskorting?
      • Indien u een bestelling wil plaatsen voor een grotere groep (± 5 personen) dan raden wij u aan om ons even te bellen 077 8200208, te e-mailen [email protected] of via ons ticketsysteem contact met ons op te nemen. Wij zullen u graag van dienst zijn en kunnen u meteen een mooie korting geven. Wij garanderen u de laagste prijs voor grotere bestellingen. De korting loopt op naarmate het bedrag van de bestelling hoger is. U krijgt bij ons standaard de laagste prijs. Mocht het elders goedkoper zijn, stuur ons de offerte en wij bieden u een scherpere prijs.

        Neem snel contact met ons op om een persoonlijke aanbieding te ontvangen. Kies uit een van onderstaande contactopties om de korting te bespreken.

        1. e-Mail | Stuur een e-mail naar [email protected]
        2. Chat | Klik op de roze button linksonder en start een gesprek
        3. Whatsapp | Stuur een Whatsapp bericht naar ons nummer: +31 (0)6 496 738 24
        4. Telefoon | Bel naar +31 (0)77 820 02 08 tijdens kantoortijden en krijg direct antwoord

        De openingstijden van onze klantenservice zijn:

        Dag Ochtend Middag
        Maandag t/m vrijdag 08:30 - 12:30 13:30 - 16:30
        Zaterdag Gesloten  
        Zondag Gesloten  
    • 7.2. Hoe activeer ik mijn kortingscode?
      • U kunt uw kortingscode activeren door naar uw winkelwagen te gaan. Onder de producten die u in de winkelwagen heeft liggen ziet u het kopje kortingscode. Hier vult u de kortingscode in die u heeft ontvangen. Nadat u deze code heeft ingevoerd drukt u op 'activeer'. Als de code juist is ingevoerd ziet u dat de korting op het totaal bedrag in mindering is gebracht.

  • 8. Links