Klantenservice

Neem contact op
Verstuur
Nog steeds een vraag? Onze klantenservice is gesloten
Veelgestelde vragen
  • 1. Betaalmethoden
    • 1.1. Hoe kan ik betalen?
      • U kiest zelf een van de volgende eenvoudige betaalmethoden tijdens de bestelprocedure in onze winkel. E-Carnavalskleding.nl werkt samen met erkend betaalprovider Mollie. Erkende betalingsmethodes zoals iDeal, Bankoverschrijving, Creditcard, PayPal & Afterpay (achteraf betalen) worden aangeboden. Een overzicht van de betalingsmethodes treft u hieronder aan.

        1. iDeal | Via de vertrouwde online omgeving van je eigen bank!
        2. Achteraf betalen met Afterpay |  Betaal binnen 14 dagen na ontvangst via een digitale acceptgiro
        3. Paypal | Veilig betalen via de vertrouwde omgeving van Paypal
        4. Creditcard | Betaal met de creditcard van uw eigen bank (Visa, Mastercard en American Express)
        5. Bankoverschrijving | Veilig betalen via een vertrouwde bankoverschrijving
        6. Bancontact/MisterCash | Betaal veilig met uw Bancontact / MisterCash kaart van uw eigen bank

        Staat uw gewenste betaalmethode hierboven niet vermeld, neem dan gerust contact met ons op per e-mail, Whatsapp, chat of telefoon.

    • 1.2. iDeal
      • Met IDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde betaalomgeving op internet, met de specifieke beveiligingsmethoden van uw eigen bank. Als internetbankier kunt u direct gebruik maken van IDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. IDEAL werkt alleen voor klanten met een Nederlandse bankrekening.

    • 1.3. Achteraf betalen / Op rekening betalen met Afterpay
      • AfterPay voert voor e-Carnavalskleding.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Als Nederlandse- en Belgische consumenten maar ook zakelijke klanten kunt bij e-Carnavalskleding.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van €250 als u met betaalt via AfterPay.

        Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. Bekijk het privacy statement via onderstaande link:

        Privacy statement

        Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen via 020-7230270, per post of via onderstaande link:

        Ga naar Afterpay


        Postadres Afterpay:

        AfterPay
        T.a.v. Klantenservice
        Postbus 434
        8440 AK Heerenveen

        Voor meer informatie verwijzen wij je naar de website van AfterPay zoals hierboven vermeld staat.
        Voor het op rekening bestellen van uw producten brengen wij u €1,80 in rekening.

    • 1.4. Paypal
      • Met PayPal kan iedereen met een e-mailadres veilig online betalingen verzenden en ontvangen via zijn of haar creditcard of bankrekening. PayPal-leden kunnen met PayPal snel en eenvoudig aankopen doen op de e-Carnavalskleding.nl-website. Voor het gebruik van Paypal zijn wij genoodzaakt 3% van het orderbedrag in rekening te brengen.

    • 1.5. Creditcard
      • Betaal veilig met uw eigen creditcard van uw bank. Het bedrag wordt gereserveerd op uw creditcard en pas afgeschreven nadat de bestelling is geleverd. Wij accepteren de volgende creditcards:

        • Visa
        • Mastercard
        • American Express (Amex)

          

    • 1.6. Bankoverschrijving
      • Heeft u geen creditcard of bankrekening die geschikt is voor IDEAL of PayPal, dan kunt u ook via een bankoverschrijving betalen. Maak het totaalbedrag van uw factuur over op de bankrekening van e-Carnavalskleding.nl, onder vermelding van het ordernummer (begint altijd met 'NLOR'). Zodra uw betaling ontvangen is, nemen wij uw order in behandeling en wordt gezorgd voor snelle verzending.

        Bankgegevens:
        Rabobank Venlo e.o.
        Bankrekeninghouder: Bema Shopping B.V.
        Plaats: Venlo
        Bankrekeningnummer: 15.78.74.990
        IBAN: NL45 RABO 0157 874 990
        Swift/BIC: RABONL2U

    • 1.7. Bancontact/MisterCash
      • Bancontact maakt gebruik van een fysieke kaart die gekoppeld is aan tegoed op een Belgische bankrekening. De kaart kan zowel on- als offline worden gebruikt om mee te betalen. Betalingen via Bancontact zijn gegarandeerd en direct bevestigd. Daarom is het uitermate geschikt voor je webwinkel. Bancontact is dé betaalmethode voor Belgische consumenten. Met meer dan 1 miljard betalingen per jaar, is Bancontact verreweg de populairste manier van betalen in België.

    • 1.8. Problemen met betalen?
      • Wanneer u een aankoop heeft gedaan maar nog niet betaald heeft kunt u inloggen op de webwinkel. Na het inloggen, komt u in 'mijn account'. In 'mijn account' krijgt u een overzicht met openstaande facturen. Achter iedere openstaande factuur staat 'nu betalen', wanneer u daar op klikt zult u alsnog kunnen betalen. Mocht u alsnog problemen ondervinden neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers zullen u direct verder helpen.

  • 2. Bestellen en Bezorgen
    • 2.1. Bezorgen bij een afhaalpunt
      • Tijdens het afrekenen kun je ervoor kiezen om het pakket te bezorgen bij een van de 6.500+ afhaalpunten van PostNL en Bpost. Pakketten in Nederland worden dan geleverd afhaalpunt naar keuze; bijvoorbeeld een Albert Heijn, Jumbo of Etos. Pakketen in België worden bijvoorbeeld afgeleverd bij Carrefour, Delhaize, Spar of een Kariboo!-punt.


        Je hoeft niet thuis te blijven!
        Het is een stuk praktischer aangezien je niet thuis hoeft te zijn en de volgende werkdag vanaf 15.00 uur het pakket voor je klaarligt. Daarnaast is het voor Belgische klanten ook goedkoper dan een thuislevering.

        Ophalen van het pakket bij het afhaalpunt
        Zodra je bestelling klaarligt ontvangt je van ons een bericht per e-mail. Je hebt na ontvangst van aflevering 14 dagen de tijd om het pakket af te halen. Neem een legitimatiebewijs mee, zo kan de balie-medewerker zien aan wij het pakket wordt overhandigd. Niet afgehaalde pakketten worden automatisch de 15e dag na aflevering retour gestuurd naar ons.

        Bestellen in het weekend, dinsdag bij het afhaalpunt
        Kies je voor aflevering bij een afhaalpunt tijdens een weekend dan wordt de bestelling indien voorradig dinsdag geleverd. Alle pakketpunten worden van dinsdag t/m zaterdag bevoorraad. Bekijk uw postpunt in de buurt

        Voor Nederlandse klanten:
        Bekijk afhaalpunten bij u in de buurt

        Voor Belgische klanten:
        Bekijk de afhaalpunten bij u in de buurt

    • 2.2. Kan ik zakelijk een bestelling plaatsen?
      • Jazeker, het bestelproces is precies hetzelfde als een consument. Voor Belgische consumenten is, indien de BTW aftrekbaar is, de optie om de BTW te verleggen. Tijdens het afrekenen kunt u een bedrijfsnaam invoeren met bijbehorend BTW-nummer zodat de BTW verlegd wordt. Voor Nederlandse klanten kunt u de BTW zelf verrekenen tijdens de aangifte indien u de BTW kunt terugvorderen. Bent u in bezit van een BTW-nummer, dan raden wij u aan dit te allen tijde in te voeren. Heeft u vragen hierover vragen, neem gerust contact met ons op. 

    • 2.3. Product niet leverbaar, toch bestellen?
      • Niet leverbaar, toch bestellen?
        Heeft u een product bij ons op de website gezien dat tijdelijk niet leverbaar is, neem gerust contact met ons op. Dagelijks worden wij bevoorraad en er zijn tal van soortgelijke producten die aan uw wens kunnen voldoen. Neem gerust even contact op en wij bekijken wat de mogelijkheden zijn.

        Gewenste aantal is niet beschikbaar?
        Ben je zo fanatiek en wil je meer bestellen dan het beschikbare aantal? Bij ons ben je aan het juiste adres. In vrijwel alle gevallen is het mogelijk om de voorraad binnen 2-3 werkdagen aan te zuiveren. Neem gerust even contact op met ons en wellicht kom ook dan ook nog eens in aanmerking voor persoonlijke korting. Wij zeggen altijd: "Die niet waagt, Die niet wint!".

    • 2.4. Wat is een Track&Trace code?
      • Een Track&Trace code is een markering voor een bestelling. Het pakket wordt standaard verstuurd met een unieke barcode/streepjescode van de vervoerder zodat het pakket te allen tijde te traceren is. Dit is superhandig want zo zie je wanneer de bezorger langskomt. Daarnaast is deze Track&Trace code ook uw verzendbewijs. Mocht er onverhoopt iets misgaan dan kunnen wij aan de hand van deze code herleiden waar het aan ligt.

        Nederlandse zendingen beginnen altijd met '3S', Belgische zendingen altijd met '32'.

    • 2.5. Welke bezorgopties kan ik kiezen?
      • Bij e-Carnavalskleding kun je kiezen voor twee verschillende soorten verzendmethoden. Ben je overdag weinig thuis of heb je geen zin om thuis te blijven kies dan voor PostNL servicepunt levering. Je kiest via onze locatie-kiezer een servicepunt bij u in de buurt (maximaal 500meter) van uw thuisadres, en u kunt het de volgende werkdag vanaf 15.00 uur afhalen nadat u een verzendbevestiging heeft ontvangen.
        Uiteraard bieden wij ook een standaard thuislevering van PostNL aan. Alle bestellingen worden in Nederland verzorgd door PostNL Pakketten. Voor Belgische adressen worden alle pakketten verzorgd door Bpost. Dit houdt in dat u te allen tijde het pakket kunt volgen met behulp van een track & trace code.

    • 2.6. Wie bezorgt mijn bestelling?
      • Wij werken samen met PostNL en Bpost. Voor alle Nederlandse klanten wordt het pakket afgeleverd door PostNL. Voor Belgische consumenten wordt de levering door Bpost verzorgd.

         

    • 2.7. Wordt de bestelling gratis bezorgd?
      • Jazeker! Bij een orderwaarde vanaf €75 is de verzending gratis.

        Zoals vele andere webshops hanteren wij géén kleine order toeslag en komt u niet voor verrassingen te staan.

        Binnen Nederland PostNL (gratis boven €75,-)

          Orderwaarde tot €15,- Orderwaarde tot €75,- Orderwaarde boven €75,-
        PostNL Thuisbezorgen €4,95 €3,95 Gratis
        PostNL Servicepunt levering €4,95 €3,95 Gratis



        Binnen België Bpost (gratis boven €75,-)

          Orderwaarde tot €15,- Orderwaarde tot €75,- Orderwaarde boven €75,-
        Bpost Thuisbezorgen 24-48uur €6,95 €5,95 Gratis
        Bpost Servicepunt levering €4,95 €3,95 Gratis
        PostNL Thuisbezorgen Spoed|24 uur €7,95 €6,95 €3,95

        Heeft u nog andere vragen m.b.t. verzending van pakketten neem dan gerust contact met ons op.

    • 2.8. Levertijd
      • Alle bestellingen vóór 17.00 uur geplaatst en betaald worden dezelfde dag verwerkt en heeft u de volgende werkdag in huis, mits de complete bestelling voorradig en direct leverbaar is. Woon je in Nederland dan worden alle bestellingen die op maandag t/m vrijdag voor 17.00 uur zijn besteld, de volgende dag bezorgd. Als je in het weekend een bestelling plaatst wordt de bestelling maandag in behandeling genomen en heeft u het dinsdag in huis. We zijn wel afhankelijk van onze vervoerders. Als daar incidenteel vertraging optreedt, dan hebben wij daar helaas geen invloed op.

        Op de productpagina kunt u per product zien of het voldoende voorradig is met de daarbijbehorende levertijd. Veel producten die voor 17.00 uur zijn besteld, heeft u de volgende werkdag in huis. Als we die belofte incidenteel niet waar kunnen maken vindt u de precieze leverdatum terug op de productpagina. Mocht u de producten sneller nodig hebben, neem dan even contact met ons op per e-mail, chat, WhatsApp of telefoon dan kijken we of er in overleg een passende oplossing mogelijk is.

  • 3. Garantie en Retourneren
    • 3.1. Gebruiktips van producten
      • De kleding van e-carnavalskleding is gemaakt voor speciale (feestelijk) omstandigheden. De kleding is kleur- en slijtvast bij normaal gebruik. Vlekken kunnen het best worden verwijderd met een niet agressief wasmiddel. De meeste kleding kan in handwarm water worden gewassen. Wij raden u aan om de wasvoorschriften goed van te voren te lezen.

        Carnavals- en feestkleding is gemaakt van kleurrijke en vaak synthetische materialen. Hoewel veelal voorzien van brandvertragers is het van belang dat de gebruiker de kleding niet blootstelt aan open vuur.

    • 3.2. Heb ik garantie op mijn aankoop?
      • e-Carnavalskleding© garandeert producten enkel voor fabricagefouten niet voor gebreken tijdens het dragen of gebruik van producten. Bij constatering van een fabricagefout na ontvangst van uw product moet  dit per omgaande bij ons kenbaar worden gemaakt.
         
        Voor een correcte afhandeling dient het product ongebruikt en in originele verpakking te worden geretourneerd. Kleding dient voorzien te zijn van  originele labels. Een kopie van de factuur moet ingesloten te zijn. Producten die zijn gebruikt/gedragen zijn uitgesloten van elke vorm van garantie.
    • 3.3. Hoe stuur ik mijn bestelling retour?
      • Stap 1

        Print het retourfomulier, vul het naar volledigheid in en voeg dit toe aan het pakket. Dit versnelt het retourproces. Bekijk of uw order voldoet aan de retourvoorwaarden zoals hieronder beschreven.

        Klik hier voor het retourformulier


        Stap 2

        Meld online uw retourzending aan door te klikken op 'start een retourproces'Let op, dit is tot 14 dagen na aflevering mogelijk. Kies het inleverpunt van PostNL (Nederlandse consumenten) of Bpost (Belgische consumenten) en print de verzendzegel. De kosten voor retour zijn voor rekening van de klant en zullen in mindering worden gebracht op de creditering. Voor Nederlandse consumenten slechts €6,95 en Belgische consumenten €9,95 per retour.

        Postcode:
        Hier vult u de postcode van het afleveradres in.

        Tracking nummer:
        Hier vult u de volledige track & trace code in. Dit is de code op de witte zegel van uw pakket. Voor Nederlandse zendingen begint dit met '3S', voor Belgische zendingen start dit met '3232'.

        Klik hier om naar het retourportaal te gaan

        Stap 3

        Plak de verzendzegel op de grootste zijde van de doos. Geef het pakket af bij het gekozen PostNL Servicepunt (Nederlandse consumenten) of Bpost Servicepunt (Belgische consumenten) en bewaar het verzendbonnetje. Dit is tevens het bewijs van retour. Let wel op dat het pakket binnen 14 dagen, na aanmelding van retour, op het retouradres afgeleverd dient te zijn. Het retourneren via het bovenstaande portaal of met eigen frankering is te allen tijde op eigen risico.

        Stap 4

        Binnen 5 werkdagen na aflevering van uw retour, ontvangt u bericht van ons per e-mail of telefoon.

        Stap 5

        U ontvangt het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen na bevestiging retour op uw bankrekening of een aangepaste factuur van Afterpay.

         

        Uw retour dient te voldoen aan onderstaande voorwaarden

        De producten die u wenst te retourneren dienen compleet en netjes in onbeschadigde verpakking te zitten. Dit betekent inclusief informatiekaart en/of label (kaart met productinformatie zoals afbeelding, en streepjescode). Passen is geen enkel probleem, indien er schade of vlekken zijn aangebracht aan een of enkele product(en) wordt het desbetreffende item afgekeurd. Het passen en bekijken van producten is gelijk zoals u het in een fysieke winkel ook uitvoert. Zakelijke klanten zijn uitgesloten van recht op retour, mits anders is afgesproken bij aankoop.

        Stuur je een deel van de bestelling retour én het oorspronkelijke aankoopbedrag komt onder €75, dan betaal je alsnog de verzendkosten die je oorspronkelijk zou betalen. Uiteraard wordt dit verrekend op de factuur en in mindering gebracht op het terug te boeken bedrag. 

        Uitgesloten van retour indien verzegeling verbroken:
        Panty's, leggings, kousen, pruiken, snorren ,handschoenen, hoofdbedekkingen, maskers, lenzen, schmink, baby-sets, second skin kleding, baarden en andere soorten beharing mogen vanwege hygiënische redenen niet worden geruild of geretourneerd indien deze uit de verpakking zijn gehaald. Alle producten worden in een verzegelde verpakking verzonden. Indien deze verzegeling verbroken is, kan het product niet geruild of geretourneerd worden. Tot slot dient het artikel geen sporen van parfum, rook, wasmiddel of zweet te bevatten. Tijdens het passen is het daarom aan te raden hier rekening mee te houden, pas daarom de producten niet in ruimte waar gerookt wordt en zorg dat er geen parfum in aanraking met het kostuum kan komen.

        Conform EU-richtijn voor kopen op afstand is geen ruiling mogelijk voor:
        - Tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de koper
        - Duidelijk persoonlijk van aard zijn
        - Door hun aard niet kunnen worden teruggezonden
        - Snel kunnen bederven of verouderen

        Herroepingsrecht
        U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons Bema Shopping B.V. (Winkelveldstraat 20, 5916NX Venlo, 077-8200208, info(at)e-carnavalskleding.nl) via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het bijgevoegde modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

        Gevolgen van de herroeping
        Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd, in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben terug gekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons of aan Bema Shopping B.V. terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

        Na ontvangst zult u het orderbedrag binnen 30 dagen na ontbinding van de aankoop op uw rekening ontvangen. De kosten voor het retour zenden zijn voor rekening van de klant. Stuurt u producten terug op kosten van e-Carnavalskleding.nl, dan zal er €6,95 (binnen NL) & €9,95 (vanuit BE naar NL) voor verzendkosten + eventuele betaalkosten worden ingehouden op het orderbedrag. Let op, dit geldt voor alle pakketten die niet of onder-gefrankeerd zijn.
        Voor het modelformulier voor herroeping volgens de EU richtlijnen kunt u hier klikken.


        Retouradres:
        Bema Shopping BV
        T.a.v. e-Carnavalskleding.nl
        Postbus 8074
        5901 AB Venlo

    • 3.4. Hoelang is de zicht- of retourtermijn?
      • U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons Bema Shopping B.V. (Winkelveldstraat 20, 5916NX Venlo, 077-8200208, info(at)e-carnavalskleding.nl) via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het bijgevoegde modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

    • 3.5. Is het gebruik op eigen risico?
      • U bent zelf verantwoordelijk voor een deugdelijk gebruik van onze producten. Wij raden u aan om in voorkomende gevallen de gebruiksaanwijzing goed te lezen. e-Carnavalskleding© is niet aansprakelijk voor schade, letsel of andere vormen van onbedoelde effecten van dit verkeerde gebruik.

    • 3.6. Producten stuk bij ontvangst
      • Heh, heel vervelend maar dit lossen wij op! Het kan in enkele gevallen wel eens voorkomen dat een product beschadigd of defect is bij levering. Stuur na ontvangst een bericht met bijgesloten foto's zodat wij het direct met u kunnen oplossen. Je kunt dit per e-mail sturen maar natuurlijk ook via Whatsapp en streven op werkdagen binnen 3uur te reageren. Pas of gebruik de producten a.u.b. niet want dit kan gevolgen hebben voor de garantie. Neem contact op via onze contactpagina.

    • 3.7. Wat zijn de retourvoorwaarden?
      • Uw retour dient te voldoen aan onderstaande voorwaarden

        De producten die u wenst te retourneren dienen compleet en netjes in onbeschadigde verpakking te zitten. Dit betekent inclusief informatiekaart en/of label (kaart met productinformatie zoals afbeelding, en streepjescode). Passen is geen enkel probleem, indien er schade of vlekken zijn aangebracht aan een of enkele product(en) wordt het desbetreffende item afgekeurd. Het passen en bekijken van producten is gelijk zoals u het in een fysieke winkel ook uitvoert. Zakelijke klanten zijn uitgesloten van recht op retour, mits anders is afgesproken bij aankoop.

        Stuur je een deel van de bestelling retour én het oorspronkelijke aankoopbedrag komt onder €75, dan betaal je alsnog de verzendkosten die je oorspronkelijk zou betalen. Uiteraard wordt dit verrekend op de factuur en in mindering gebracht op het terug te boeken bedrag. 

        Uitgesloten van retour indien verzegeling verbroken:
        Panty's, leggings, kousen, pruiken, snorren ,handschoenen, hoofdbedekkingen, maskers, lenzen, schmink, baby-sets, second skin kleding, baarden en andere soorten beharing mogen vanwege hygiënische redenen niet worden geruild of geretourneerd indien deze uit de verpakking zijn gehaald. Alle producten worden in een verzegelde verpakking verzonden. Indien deze verzegeling verbroken is, kan het product niet geruild of geretourneerd worden. Tot slot dient het artikel geen sporen van parfum, rook, wasmiddel of zweet te bevatten. Tijdens het passen is het daarom aan te raden hier rekening mee te houden, pas daarom de producten niet in ruimte waar gerookt wordt en zorg dat er geen parfum in aanraking met het kostuum kan komen.

        Conform EU-richtijn voor kopen op afstand is geen ruiling mogelijk voor:


        Tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de koper

        • Duidelijk persoonlijk van aard zijn
        • Door hun aard niet kunnen worden teruggezonden
        • Snel kunnen bederven of verouderen

         

        Voor onze algemene voorwaarden verwijzen wij u door naar de volgende pagina:

        Ga naar de algemene voorwaarden

    • 3.8. Zijn er kosten verbonden aan retourneren?
      • Gevolgen van de herroeping
        Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd, in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben terug gekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons of aan Bema Shopping B.V. terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

        Na ontvangst zult u het orderbedrag binnen 14 dagen na ontbinding van de aankoop op uw rekening ontvangen. De kosten voor het retour zenden zijn voor rekening van de klant. Stuurt u producten terug op kosten van e-Carnavalskleding.nl, dan zal er €6,95 (binnen NL) & €9,95 (vanuit BE naar NL) voor verzendkosten + eventuele betaalkosten worden ingehouden op het orderbedrag. Let op, dit geldt voor alle pakketten die niet of onder-gefrankeerd zijn.
        Voor het modelformulier voor herroeping volgens de EU richtlijnen kunt u hieronder klikken:

        Modelformulier voor herroeping


        Retouradres:
        Bema Shopping BV
        T.a.v. e-Carnavalskleding.nl
        Postbus 8074
        5901 AB Venlo

  • 4. Groepskorting
    • 4.1. Kom ik in aanmerking voor groepskorting?
      • Indien u een bestelling wil plaatsen voor een grotere groep (± 5 personen) dan raden wij u aan om ons even te bellen 077 8200208, te e-mailen info@e-carnavalskleding.nl of via ons ticketsysteem contact met ons op te nemen. Wij zullen u graag van dienst zijn en kunnen u meteen een mooie korting geven. Wij garanderen u de laagste prijs voor grotere bestellingen. De korting loopt op naarmate het bedrag van de bestelling hoger is. U krijgt bij ons standaard de laagste prijs. Mocht het elders goedkoper zijn, stuur ons de offerte en wij bieden u een scherpere prijs.

        Neem snel contact met ons op om een persoonlijke aanbieding te ontvangen. Kies uit een van onderstaande contactopties om de korting te bespreken.

        1. e-Mail | Stuur een e-mail naar info@e-carnavalskleding.nl
        2. Chat | Klik op de roze button linksonder en start een gesprek
        3. Whatsapp | Stuur een Whatsapp bericht naar ons nummer: +31 (0)6 496 738 24
        4. Telefoon | Bel naar +31 (0)77 820 02 08 tijdens kantoortijden en krijg direct antwoord

        De openingstijden van onze klantenservice zijn:

        Dag Ochtend Middag
        Maandag t/m vrijdag 09:30 - 12:30 13:30 - 16:30
        Zaterdag Gesloten  
        Zondag Gesloten  
    • 4.2. Hoe activeer ik mijn kortingscode?
      • U kunt uw kortingscode activeren door naar uw winkelwagen te gaan. Onder de producten die u in de winkelwagen heeft liggen ziet u het kopje kortingscode. Hier vult u de kortingscode in die u heeft ontvangen. Nadat u deze code heeft ingevoerd drukt u op 'activeer'. Als de code juist is ingevoerd ziet u dat de korting op het totaal bedrag in mindering is gebracht.

  • 5. Klantenservice en Contact
    • 5.1. Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?
      • Indien u vragen heeft kunt u contact opnemen met onze telefonische klantenservice +31 (0)77 8200208. De openingstijden van onze klantenservice zijn:

        Dag
        Ochtend Middag
        Maandag t/m donderdag 09:30 - 12:30 13:30 - 16:30
        Vrijdag 09:30 - 12:30  
        Zaterdag & Zondag Gesloten  


        Mocht u een vraag hebben en wij zijn telefonisch niet bereikbaar, dan adviseren wij u een e-mail te sturen met daarin uw vraag, het artikelnummer en uw telefoonnummer. Wij zullen dan zo spoedig als mogelijk contact met u opnemen.

    • 5.2. Hoe kom ik in contact met jullie?
      • Je kunt op vele manieren met ons in contact komen. Kies uit een van onderstaande contactopties:

        1. e-Mail | Stuur een e-mail naar info@e-carnavalskleding.nl
        2. Chat | Klik op de roze button linksonder en start een gesprek
        3. Whatsapp | Stuur een Whatsapp bericht naar ons nummer: +31 (0)6 496 738 24
        4. Telefoon | Bel naar +31 (0)77 820 02 08 tijdens kantoortijden en krijg direct antwoord

        De openingstijden van onze klantenservice zijn:

        Dag Ochtend Middag
        Maandag t/m vrijdag 09:30 - 12:30 13:30 - 16:30
        Zaterdag Gesloten  
        Zondag Gesloten  

         

           Je kunt ons ook whatsappen op werkdagen van 09:00 - 16:30.
        Voeg onderstaand telefoonnummer toe en krijg een persoonlijk antwoord.
        +31 (0)6 49673824
  • 6. Maattabel
    • 6.1. Maattabel dames
      • Maat EU Borst Taille Heup
        S 34-36 94-101 82-89 93-98
        M 36-40 98-105 88-96 96-101
        L 40-44 102-109 90-99 99-103
        XL 46-48 110-113 104-110 108-116
        XXL 50-52 114-121 105-114 117-126
    • 6.2. Maattabel heren
      • Maat EU Borst Taille
        S 48-50 94-101 82-89
        M 50-52 98-105 88-96
        L 52-54 102-109 90-99
        XL 56-58 110-113 104-110
        XXL 58-60 114-121 105-114
    • 6.3. Maattabel kinderen
      • Maat Lengte Leeftijd
        86cm <86cm 1-1,5 jaar
        92cm 86-92cm 1,5-2 jaar
        98cm 93-98cm 2 jaar
        104cm 99-104cm 2-3 jaar
        110cm 105-110cm 3-4 jaar
        116cm 110-116cm 4-5 jaar
        128cm 117-128cm 5-7 jaar
        140cm 129-140cm 8-10 jaar
        158cm 141-158cm 10-13 jaar
        164cm 159-164cm 14-16 jaar

        x

  • 7. Mijn account
    • 7.1. Hoe maak ik een account aan?
      • Bij het plaatsen van uw eerste bestelling krijgt u van ons automatisch de gegevens van uw nieuwe account toegezonden. In deze e-mail staan uw klantnummer en wachtwoord om in te loggen op onze website. U hoeft zich niet vooraf te registreren op onze website om een bestelling te plaatsen.

    • 7.2. Ik ben mijn wachtwoord vergeten
      • He dat is vervelend. Gelukkig kun je altijd het wachtwoord resetten met behulp van het e-mailadres. Ga naar mijn account en klik op 'wachtwoord vergeten'. Vervolgens vul je het e-mailadres in, open de e-mail met daarin de reset-link voor het nieuwe wachtwoord. Wijzig het wachtwoord en voilà je kunt weer inloggen.

    • 7.3. Hoe wijzig ik mijn gegevens?
      • Ga naar 'mijn account'. Log in met uw e-mailadres en persoonlijke wachtwoord en klik vervolgens op 'wijzig'. Op deze pagina kun je gemakkelijk alle persoonlijke gegevens wijzigen zoals het adres, e-mailadres en tal van andere gegevens. Wil je het account opzeggen vanwege privacy redenen? Geen probleem dit kan ook via het systeem. Mocht dit niet lukken, stuur ons dan een bericht met het betreffende e-mailadres en wij zorgen dat uw gegevens volgens de AVG-wetgeving zorgvuldig verwijderd worden.

    • 7.4. Kan ik mijn facturen inzien?
      • Jazeker, log even in met uw e-mailadres en wachtwoord. Klik vervolgens op 'mijn bestellingen', bekijk de geplaatste orders en klik tot slot op details om de factuur in te zien.

  • 8. Links